BT-träff i Sthlm den 7 juni!
Alla är välkomna, gifta som ogifta, unga som gamla brudar... vi ska bara bestämma tid och plats! Café någonstans eller Sturehof på kvällen för en öl, vilket som går lika bra för mig!
Alla är välkomna, gifta som ogifta, unga som gamla brudar... vi ska bara bestämma tid och plats! Café någonstans eller Sturehof på kvällen för en öl, vilket som går lika bra för mig!
Hej alla glada "brudar"! Kul med en träff, har aldrig varit på ngn eftersom vi är relativt i början av planeringen för vårt bröllop (aug-05). Tar ni med brudgummen eller lämnar ni honom hemma??? En öl efter jobbet, få snacka bröllop med likasinnade...kan det bli bättre?!! KUL!! Hur många blir vi?
gud vad jag ville följa meed!! Jag ska dock till Eskilstuna och prova underkläder till min bröllopsdag.... Har bokat en tid så det blir svårt att avboka den... :/
Hoppas att nu iska ha en ny träff snart igen man kan få följa med på!!
Min fästman följer inte med, är bortrest. Men visst är brudgummarna välkomna! Det här rör väl dem i minst lika stor utsträckning!?!
Så hur många blir vi?
1)Shalimar
2)Jag själv
3)...
Eh... vilka mer?
3)...
*håller tummarna för att det blir många, många*
Nu är jag tillbaks efter några dagars semester. Jag har spikat den 7:e i min almanacka, så jag blir väl den tredje på listan. Hoppas att vi blir många som kommer. Jag kommer inte att ha min blivande med, han är bortrest då.
Alla är välkomna!!
Hej hej
Jag kommer troligtvis, men tror också att jag lämnar killen min hemma.
Jodå, jag kommer nog, men Ni får hålla utkik efter en lång tjej som bär cykelhjälm i fall jag inte hittar Er!
Skall bli roligt att prata bröllop live med Er :)
Får man oxå vara med? Det låter spännade. Vart blir det och vilken tid?
Sturehof kl 17 och framåt!
Adressen är:
Stureplan 2, Sturegallerian 42, STOCKHOLM, Tfn. 08-440 57 30