Hemskt
Jag har precis grälat med min M2b på telefon när vi bägge är på jobbet.
Det började med att jag skickade ett mail där det stod att han måste börja bry sig om oss mer för annars orkar jag inte mer. Men också att jag älskar hono mest av allt och att jag inte villnågot hellre än att leva med honom.
Han uppfattade det som att jag medvetet satte honom i en svår situation då han var på jobbet och egentligen inte har tid med sådant. Själv hade jag tänkt att det kanske var något som han kunde fundera lite på på jobbet eftersom när man pratar med honom direkt så har han sällan något säga, han vet inte. Men okej det var kanske illa tänkt av mig.
Hur som helst så hörde jag inget från honom så jag bestämde mig för att ringa, då svarar han inte. Sedan får jag ett SMS där han skriver att han inte vill prata med mig. Usch.
Jag menade egentligen inget illa jag ville bara poängtera att vi har ett problem som vi måste ta itu med och förbereda honom.
Senare ringde han hur som helst och var väldigt arg och besviken på mig.
Nu känns allt jättehemskt och jag har väldigt svårt att få något gjort här på jobbet. Jag vet inte vad jag ska göra, jag tycks trassla in mig i sådana här missförstånd jämt :(