• Jennifer E

G-punkten, har ni hittat den och HUR?

Det mesta i sexväg har diskuterats under tiden jag hängt här men G-punkten verkar ej vara ett hett ämne. Eller så har jag missat det, verkar dock otroligt, jag finns ju allsom oftast med där det diskuteras sex!

Så, har ni hittat den och hur? Själva eller med er partner? Vilka ställningar är bäst?

Jag har ej hittat min, har iofs inte letat så värst febrilt men ändå. Om den nu finns så vore det ju en bonus att hitta den. Läxa över sommaren kanske!

• Svar på tråden G-punkten, har ni hittat den och HUR?
  • Browneyed Girl

Ojojoj, det har gått 3 timmar sen ditt inlägg och ännu har ingen hittat G-punkten!
    Vart har den tagit vägen? Hallå?.......

Ursäkta min sjuka humor, jag behöver gå och lägga mej. Det var inte meningen att göra mej rolig på din bekostnad - undrar faktiskt själv också hur man hittar den, har aldrig lyckats med detta.
    Blev bara så himla flamsig.

• Juvelia

Här är den inte heller, fnisssss.
    Ja jag undrar också var den är, inte för att jag har sex nu innan jag gifter mig,men efteråt kan det ju vara bra att veta

• New York brud

den ska ligga upp mot "kissblasan", tror jag...Laste dock nyligen att den bara existerar i analoppningen...ni far val prova er fram

• Charlize

G-punkten finns ett par cm upp på den främre sl*dväggen. Man kan känna ett område som är lite "skrovligt" liksom... Där ska man trycka eller massera så når man oanade höjder... ;)
    Hittade den faktiskt tillsammans med min man. Han är suverän på att få mej att komma snabbt genom att massera där... Fast jag behöver ju stimulering av "knappen" samtidigt.
    Kan även rekommendera massage av g-punkt och ett litet finger i an*löppningen samtidigt som tungan stimulerar "knappen"... "Trigasm"... Wow!

Lycka till tjejer...!

• Stilig Amelia

Jag "upptäckte" den tillsammans med ett ex för några år sedan, och min beskrivning liknar nog i det mesta Charlizes. Observera att det inte är någon idé att leta efter G-punkten i icke-upphetsat tillstånd. Trycker man där blir det mest bara obehagligt och man känner sig kissnödig. Det är inte som knappen, att den kan smekas upp och fås hård, utan känslan kommer som en effekt av en sexuell stimulans. Först då kan man sätta in en "stöt" och ge den mer smek och tryck.
    Tycker det känns bäst bakifrån, men nu blev jag ju sugen på Charlizes tips - hem och öva

• Charlize

"Kan även rekommendera massage av g-punkt och ett litet finger i an*löppningen samtidigt som tungan stimulerar "knappen"... "Trigasm"... Wow!"

Ni fattade att jag menade att detta skulle göras tillsammans med er blivande va...? Jag har i alla fall aldrig lyckats på egen hand... ;)

• Stilig Amelia

Näää....
    Jag tänkte slå knut på mig själv i sängen
    "Men skönt var det", eller?

• Charlize

Stilig Amelia:

Haha!
    Det hade kanske varit en annorlunda upplevelse om man verkligen klarade det själv.....
    Kanske något för tjejerna i Sex and the city.....?

• _augustibrud

Jag och mitt ex hittade den genom att han smekte mig inuti när jag låg på mage på sängen. (Hade läst ett tips i en tidning om det.) Killen för in ett eller två fingrar och trycker nedåt (ner mot sängen så att säga ) och drar fram och tillbaka. I icke upphetsat tillstånd kanske det inte känns så mycket. Ibland känns det bra med lösare och ibland med hårdare stimulans.

• Jennifer E

Kopierar mitt inlägg i orgas*mtråden;

Chalize, det låter ju riktigt trevligt det där! Vi brukar köra på liknande grejer, dock hittills utan g-punktsmassagen men ikväll, då ni!

Svar på tråden G-punkten, har ni hittat den och HUR?