Inlägg från: Stilig Amelia |Visa alla inlägg
  • Stilig Amelia

G-punkten, har ni hittat den och HUR?

Jag "upptäckte" den tillsammans med ett ex för några år sedan, och min beskrivning liknar nog i det mesta Charlizes. Observera att det inte är någon idé att leta efter G-punkten i icke-upphetsat tillstånd. Trycker man där blir det mest bara obehagligt och man känner sig kissnödig. Det är inte som knappen, att den kan smekas upp och fås hård, utan känslan kommer som en effekt av en sexuell stimulans. Först då kan man sätta in en "stöt" och ge den mer smek och tryck.
    Tycker det känns bäst bakifrån, men nu blev jag ju sugen på Charlizes tips - hem och öva

• Stilig Amelia

Näää....
    Jag tänkte slå knut på mig själv i sängen
    "Men skönt var det", eller?

• Stilig Amelia

Jennifer,
    antar att din kille inte läser här, eller...?
    Eller också sitter han och planerar nu hur kvällen ska bli lyckad Blir sugen redan nu jag...!

• Stilig Amelia

Charlize,
    nä, var letar man?! Jag kan tänka mig tusen sätt att leta på men kan man få en hint var? Eller hur...?

• Stilig Amelia

Jennifer,
    ååh Visby! Var där över Kr.Him.f och det är bara för härligt där! Vackert och mysigt, iallafall nu innan säsong Och vad mycket bus man kan ha...!! Mmm!

• Stilig Amelia

Var ensam igår så det fick bli "hjälp till självhjälp" Men det är inte så dumt det heller, i brist på "riktig vara"!

Jennifer, lider med dig! Och är avundsjuk på kvällen..!!!

Svar på tråden G-punkten, har ni hittat den och HUR?