• Charlize

G-punkten, har ni hittat den och HUR?

G-punkten finns ett par cm upp på den främre sl*dväggen. Man kan känna ett område som är lite "skrovligt" liksom... Där ska man trycka eller massera så når man oanade höjder... ;)
    Hittade den faktiskt tillsammans med min man. Han är suverän på att få mej att komma snabbt genom att massera där... Fast jag behöver ju stimulering av "knappen" samtidigt.
    Kan även rekommendera massage av g-punkt och ett litet finger i an*löppningen samtidigt som tungan stimulerar "knappen"... "Trigasm"... Wow!

Lycka till tjejer...!

• Charlize

"Kan även rekommendera massage av g-punkt och ett litet finger i an*löppningen samtidigt som tungan stimulerar "knappen"... "Trigasm"... Wow!"

Ni fattade att jag menade att detta skulle göras tillsammans med er blivande va...? Jag har i alla fall aldrig lyckats på egen hand... ;)

• Charlize

Stilig Amelia:

Haha!
    Det hade kanske varit en annorlunda upplevelse om man verkligen klarade det själv.....
    Kanske något för tjejerna i Sex and the city.....?

• Charlize

Kul att man kan få igång så många bara genom ett inlägg här på BT....

Lycka till med "letandet".... Även om ni inte hittar punkten med en gång hoppas jag att ni har trevligt under tiden... ;)

Har ni förresten hittar er blivandes g-punkt....? Hos oss är även det mycket poppis.....

• Charlize

Just det, Suzuki har så rätt. Att använda ett finger där på honom och trycka lite (framåt) kan få honom att kvida och skrika... ;) man kommer åt prostatan sägs det, och det ska han gilla....

Jag är ju så nyfiken... Hur hade ni det igår tjejer.....?

• Charlize

Jennifer E:
    Låter som en jättemysig kväll....
    Tråkigt det måste vara att vara utan sin älskling... jag hade inte klarat det... Hoppas det löser sig för er under sommaren och att ni ändå ska ha möjligheter att ses.

Vad jag var nyfien på var ju om alla som "letade" hittade någonting..... ;) Hi hi!

• Charlize

Jennifer:
    Svarade på ditt ovanstående inlägg i en annan tråd... Det var ju inte meningen...
    Gratulerade dig, om det nu var så att ni hittade "punkten"...

Svar på tråden G-punkten, har ni hittat den och HUR?