Inlägg från: Jennifer E |Visa alla inlägg
  • Jennifer E

G-punkten, har ni hittat den och HUR?

Det mesta i sexväg har diskuterats under tiden jag hängt här men G-punkten verkar ej vara ett hett ämne. Eller så har jag missat det, verkar dock otroligt, jag finns ju allsom oftast med där det diskuteras sex!

Så, har ni hittat den och hur? Själva eller med er partner? Vilka ställningar är bäst?

Jag har ej hittat min, har iofs inte letat så värst febrilt men ändå. Om den nu finns så vore det ju en bonus att hitta den. Läxa över sommaren kanske!

• Svar på tråden G-punkten, har ni hittat den och HUR?
  • Jennifer E

Kopierar mitt inlägg i orgas*mtråden;

Chalize, det låter ju riktigt trevligt det där! Vi brukar köra på liknande grejer, dock hittills utan g-punktsmassagen men ikväll, då ni!

• Jennifer E

Jodå han läser här men bara ngn enstaka gång. Antagligen för att han är lite nyfiken på vad det är för place jag tillbringar så himla mkt tid på! Men han fattar nog faktiskt och han skrattar ofta när han läser här.

Idag hjälper han en kompis med lite grejer och har ingen tillgång till dator så idag är det lugnt dock!

Att det blir en het kväll vet han nog ändå för vi ska skiljas åt imorgon och i värsta fall vara åtskilda större delen av sommaren. I bästa fall kommer vi båda att jobba i Sveriges sommarstad nr ett, Visby! Det lutar nästan åt det så lyckan är rätt komplett trots allt trassel de senaste dagarna.

Ibland är livet grymt härligt!

Och jag kan göra smilies jag!

• Jennifer E

Charlize; hans är helt klart lokaliserad och det har gett oss båda mkt njutning de senaste åren.

Jag vill också!!!

• Jennifer E

Vi hade det helgrymt! Grillade hos några vänner först, sen åkte vi hem rätt tidigt och hade en riktig helkväll i sängen!

Nu har han precis åkt till Visby. Vinkade genom fönstret för en minut sedan. Hoppas, hoppas jag hittar ett jobb där snart så jag kan åka efter för jag saknar honom redan.

Men han var så söt. Jag frågade när vi åt fukost om hur det kändes att åka iväg strax och vara borta hela sommaren. Då sa han -Sådär, blandat. Kul men... Jag frågade vad det var som var jobbigt, han svarade: -Lämna dig bara! Och tittade på mig med glansiga ögon.

OJ! Vad jag älskar den mannen på alla sätt!

• Jennifer E

Jo, jag tror tamejf*n att vi hittade den också! Grymt var det i vilket fall!

• Jennifer E

Tack! Passar på att putta upp. G-diskussioner är intressant!

Svar på tråden G-punkten, har ni hittat den och HUR?