Inlägg från: Jennifer E |Visa alla inlägg
  • Jennifer E

Enkätdags igen! Som vanligt...

Halloj!

Jag och säkert många tröga heteromänniskor med mig tar säkert för givet att de som hänger här alla är hetero. Kom plötsligt på att så borde det ju inte alls vara.

Finns det några homo eller bi tjejer och killar här? Är bara nyfiken, vill inte ha ngn galen diskussion om sexualiteter/homoadoptioner/etc! Har självklart inte ngt emot varken homo- eller heterosexuella kan jag väl dock för säkerhets skull påpeka!

• Svar på tråden Enkätdags igen! Som vanligt...
  • Jennifer E

Skönt att det finns en till som gillar enkäter iallafall Emma! Har sett att du också har svårt att hålla dig ifrån dem även om du inte startar dem i samma utsträckning som jag!

Tänk om alla skulle vara som jag... Hua, då skulle BT kunna heta Enkätforumet istället. Tur att jag verkar vara relativt ensam om "enkätstartarberoendet". Och förlåt alla som ej gillar dem!

• Jennifer E

Tackar Amelia! Och Emma och Charlize. Och alla andra coola BT-brudar (och killar...) med! Ni är för sköna!

Det där med homo/bi-skalan låter mkt rimligt tycker jag. Kan också tända på tjejer och fantiserar ofta om tjejer, både när jag "leker ensam" och med sambon. Vi kör en del med "dirtytalk" (ngn som är förvånad?) och där ingår ofta andra människor av båda könen.

Vet dock ej om jag verkligen vill göra allvar av tjejfantasierna. Sambon vill inte. Jag var dock väldigt nära nyligen men hoppade av i sista sekund vilket jag ångrar nu! Det var en situation där man hade kunnat välja själv om man ville vara med eller bara se på...

Charlize kanske har lite tips?

• Jennifer E

Oki då!

Blev nyligen (av en okänd tjej jag bara snackade lite med på krogen) bjuden på en "tjejmiddag" som gick ut på att ett gäng tjejer skulle äta gott, dricka liiite vin och sen leka med varandra...

Man skulle få välja själv hur aktiv man ville vara. Alltfrån att titta på, leka med sig själv tillsammans med andra i en säng/soffa/rum, smeka varandra med leksaker eller händer till or*l och "vanlig" s*x.

Det skulle absolut bara vara tjejer, några hade gjort detta innan och kände varann, några var nya.

Jag var rätt nyfiken/sugen men vågade inte eftersom jag inte kände någon eller ens tjejen det var hos. Hade jag kunnat ta med någon kanske jag hade gått med det är tyvärr inget jag vågar fråga mina vänner om!

Antagligen var det bra att jag ej gick, de hade ju kunnat vara galna eller farliga. Eller så var det dumt!

Skulle nog våga om det var hos ngn jag litar på/känner en aning. Men, men det blir nog aldrig av!

Vore ett under om detta ej fastnar i filtret trots vidtagna åtgärder...

• Jennifer E

Amelia; jepp, det är STHLM, annars hade jag hängt på förslaget! Antar att du ej bor här?

DQ; nepp, det skulle jag nog ej gilla men om han (osannolikt dock) verkligen skulle vilja göra det för att utforska ngt jag absolut ej kan ge honom skulle jag säga OK. Men jag skulle nog först föreslå att vi kunde lösa det på ngt annat sätt, där jag var med!

Och en dito med tjejer skulle han ALDRIG få gå på!!!

Han skulle nog helst inte vilja att jag skulle gå på en sådan tjejmiddag men jag tror att han skulle gå med på det tillslut. Fast det skulle aldrig vara värt det för mig om det skulle såra honom!

• Jennifer E

SUCK! This SUCKS! Hade skrivit massor och så bara försvann det. Tar om det men det blir nog ej lika bra...

Charlize, oki, hör av dig bara i så fall så får vi se vad som händer och fötter!

Ni har nosat upp ngt intressant här med doften tycker jag! Tror också den spelar en stor roll.

Är böjd att hålla med Emma angående den generella doften. Kvinnor doftar tyvärr ofta ej så gott, vet ej om det är gammal parfym eller ngt annat. Har en kompis som ofta luktar rått ägg=BLÄ! Har även känt den doften på andra kvinnor. Tror ej det har med menscykeln att göra men vet ej. Ngn som vet ngt om denna skumma doft?

Män däremot kan lukta så gott. Blandningen av djurisk vildhet och ren fräschör, så skulle jag nog bäst beskriva min sambos naturliga doft även om det passar på Anrells "Floskeltoppen"...

När det gäller doften längre ner så är min erfarenhet vad det gäller kvinnor begränsad till moin sambos ansikte efter... Ja ni fattar! Men det brukar vara bra iaf.

Män kan ju lukta allt från gudagåva till gammal firre där nere så den doften är nog ännu mer individuell och i viss mån också avhängig av mannens duschfrekvens...

• Jennifer E

Absolut! Jag bor mitt i innerstan. Vart bor du egentligen?

• Jennifer E

Jo visst kan man göra massa kul med pinnen! Men det kan man ju med snipan också, båda har sin charm skulle jag vilja säga!

Charlize; min adress är; snova2@spray.se Vi kanske hörs!

Svar på tråden Enkätdags igen! Som vanligt...