Behöver inspiration för livet. (ledsen & mkt långt)
maste ocksa rekommendera att aka hem for att landa lite.
Jag har haft en liknande siotuation har i NYC och ofta varit deppad och ensam. Jag langtade enormt efter familj och barndomsvanner. Jag och min man akte hem efter 1 1/2 ar borta fran alla, och jag stannade 1 vecka langre an honom och nu ar det som om allt ar vant. Jag vet att jag har min familj fastan de ar langt borta och jag fick en "realitycheck" som jag desperat behovde.
Nar man ar ledsen och under isen ar det latt att tro att man skulle ha det battre nagon annanstans eller med nagon annan, men ar man lyclig och harmonisk i sig sjalv spelar det inte sa stor roll var man befinner sig. Du maste hitta en balans och ett leverna som ar bra for dig, men det gar att hitta langt hemifran. Forsok anda att finna svar pa hur stabil ert forhallande ar, det verkar som om du tvekar. Tvekar du pga dina egna "second thoughts" eller ar det en effekt av en mindre depression??
Ah, det blev rorigt...Jag hoppas bara att du tanker over din dituation och forsoker reda ut vad som ar handling och effekten...
lycka till.