Inlägg från: Brud aug 2005 |Visa alla inlägg
  • Brud aug 2005

BT träff i Västerås?

Inga allergier...lite känslig mot vitlök bara! Tyvärr :( Då jag älskar tzatziki och vitlöksbröd!!!

• Brud aug 2005

Aj, då....det var inte min mening. Jag tyckte bara "de" verkade så bra...och då vill man ju berätta för andra!

Vi var där i torsdags och skrev kontrakt i alla fall....och blev ca 2500 kr fattigare!!!! HOn har världens minsta lilla kattunge hemma (11 veckor) så jag hoppas att du inte är allergisk!

• Brud aug 2005

Jag tycker att 18 är en bra tid.... Vet inte om det kanske är lättare om vi alla har knytis.... Ska vi ställa oss och fixa mat vid 18 tar det kanske lite tid :)
    Frågan är om vi ska ha knytis med fika eller middag????

Agnelia, jag kan behöva nr som Elfva bor på. Jag kan gatan men inte nummret.... Och du är väl oftare online än vad Elfva själv är :)

• Brud aug 2005

Ja, det är ju en bra tid för att äta lite middag :)
    Så kan ju alla ta med den mat de tycker om.... Har själv ingen aning om vad jag skulle ta med...några förslag???

• Brud aug 2005

Smörgåsarna på Sub, eller sandwich chop kanske det heter...de är ju så goda!!! Men jag ska ju hålla igen nu...och börja röra på mig :) Så att man ser bra ut i klänningen....... SÅ en sallad låter väl bättre för mig!!!!

• Brud aug 2005

Det var snällt av dig... Hur mycket fyller han? Hur "tidigt" är tidigt?

• Brud aug 2005

Agnelia, kommer inte Emrika imorgon? Annars verkar det ju vara samma gäng som sist förutom att November04 kan denna gång :)

• Brud aug 2005

Oj, vad jag känner mig huslig :)
    Står och gör (eller har precis gjort) egen äppelmos!!!! Mmmm vad gott det luktar...
    Fick ett gäng äpplen av en jobbarkompis som jag inte visste vad jag skulle göra av. Perfekt med hemma gjord äppelmos i till gröten på morgonen...... *så huslig så*

• Brud aug 2005

Jag hittar i alla fall...ska bli kul att se hur du bor :)

• Brud aug 2005

Agnelia skickar du det till mig också? Feb05 har fått mitt :)

• Brud aug 2005

Agnelia...
    Det kom inget mobilnr...skickade du rätt???

Syns imorgon tjejer!!!

• Brud aug 2005

Nu gick det så bra så :)

Ja, vi ses ikväll!!!

• Brud aug 2005

hoppsan, det var ju inte så bra :)
    Bra att du upptäckte det!!!! Då¨ses vi på den nya adressen vid kl 18 ikväll då!

• Brud aug 2005

Godmorgon!!!
    Ja, nu är man på jobbet för sista dagen denna vecka :) Jobbar till 13.00, sen behöver jag inte vara tillbaka förren till 07.00 på måndag!!!
    Åker en sväng till Sthlm imorogon......
    Ha en bra dag!

• Brud aug 2005

feb05, hur gick det med huset? Var det något att ha?

• Brud aug 2005

135kvm på 2 våningar. Egentligen 5 rok men en vägg är borttagen så det är bara 4 rok...

• Brud aug 2005

Vi hade nog inte letat i mer än 1 - 2 månader, men vi hade nog varit på ca 20 - 25 visningar och budat på 4 hus innan vi fick det här!

Svar på tråden BT träff i Västerås?