BT träff i Västerås?
Ja, vädret är ju inte som tidigare i veckan..... men bara vi slipper regnet!!!
Feb05, kul att gå på GT, det hade jag också velat...
Ja, vädret är ju inte som tidigare i veckan..... men bara vi slipper regnet!!!
Feb05, kul att gå på GT, det hade jag också velat...
Vi hade tänkt gjort det i Sundbyholm, men så var det inplanerat att min sambo skulle till Umeå och jobba då :(
Nu när det väl var dags så visade det sig att han inte behövde åka upp...men det kunde vi ju inte veta!!!!
Men kul att höra att alla som var där trivdes :)
Jag handlade hem lite frukt igår...så det blir nog en liten fruktsallad.... sen blev jag så sugen på isté (Agnelia nämnde det härom dagen)
Mmmm, chantals, det låter gott :)
Men jag hinner nog inte med det, annars var ju det en bra idé också...Men jag ska ta mig hem från jobbet, duscha och sen ta mig ner på stan.....
Det går inte fort när man ska åka buss i Västerås....
På skallberget, sen bor jag i Hammarby... så det är tvärs över stan :(
Men flyttar snart (1½ månad) till Gryta. Då blir det närmare jobbet!
Jag är administratör på Mimer Norr
Man sköter viss ekonomi (fakturor m.m.) har telefon kontakt med hyresgäster, tar emot besök via disk (hyresgäster och entreprenörer som utför arbeten åt oss)... Och så sitter man och kollat på BT :)
Ja, på så sätt är det bra att man har ett jobb framför datorn :)
Så fort det blir lite lugnt så är jag här och kikar och letar idéer.....
Nu är det 20 min kvar....sen ska jag ta bussen hem!!! Ska bli kul att ses ikväll...
Ja, nu är det inte långt kvar.... Jag velar också över kläder.... Känns inte alls lika varmt idag.... och jag hoppas att det inte blir regn....
Jag håller med feb05, som ny ska det bli jätte kul att få ansikten till alla inlägg :)
Ses snart!
Nu är jag färdig här...pyser till bussen!
Vi ses om 30 min (vad konstigt det känns att det äntligen har blivit torsdag och jag får träffa er alla!!!)
:)