• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • sara.k

Hej alla..

Onsdag kl 18 passar mig utmärkt så länge inte min kära mor får för sig att det är den enda dagen hon kan fixa mitt hår. Det är jobbigt faktiskt att ha en mamma som är frisör ibland, man får liksom inte bestämma själv när man vill göra saker med sitt hår. Men annars kommer jag jättegärna. Bra att det var kl 18 oxå.
    Är det picknick som gäller eller hur blev det??

• 040814

Brud76: Djäkneberget ligger längs Cityringen, typ. Om du tar dig upp längs Stora Gatan åt Bäckbyhållet och sedan svänger höger på Cityringen så har du snart Djäkneberget på vänster sida. En snabbare väg är kanske att ta vägen framför Stadsbiblioteket och Domkyrkan (alltså inte Vasagatan, utan den på sidan) - förbi infarten till Klippans parkering och över Cityringen. I dungen framför dig har du en stig, den leder till Djäkneberget. När du väl kommit upp så passera minigolfen på vänster hand (gå längs kortsidan på stora gräsmattan) så har du dansbanan där.

/ En f.d. Västeråsare

• Meddelande borttaget
  • sara.k

Vad är det för slags grejer då som hon har att erbjuda?

• november04

Då ska vi se....

onsdag 21 juli kl 18.00 vid dansbanan på Djäkneberget

november04
    agnelia
    ammylan
    Brud76
    sara.k

fler???....

• agnelia

Tycker det stinker otillåten reklam lång väg...

• agnelia

Jag ska ringa emrika och höra, tror inte hon har varit in på nätet ett tag...
    Kul att det det kommer lite nya brudar också!

• sara.k

Jag blev mest nyfiken på vad det är för slags bolag.. fast vi har det mesta klart så för mig kvittar det...

Svar på tråden BT träff i Västerås?