• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • agnelia

Hej sara.k!
    Det hon "gör reklam" för är ett sorts företag med bröllopskonsulter, hon har skrivit och rekommenderat det i ca 8-9 andra västerås-trådar... Kolla här t ex: brollopstorget.se/Forum-1-9/m709693.html

Hoppas att du kan komma på onsdag!
    Emrika kan nog inte komma den här gången.

• sara.k

Jaha, ja men då kan jag stå över, sånt tjaffs orkar jag inte med
    Ja jag hoppas med att jag kan komma, ska försöka hinna med.
    Var det bra på semestern annars?

• agnelia

Ja det var toppen!!
    Och det var så roligt att min sambo, som var med upp dit för första gången, älskade stället! Så nu blir det garanterat fler resor dit!! Längtar redan till nästa sommar!
    Det enda jag inte saknar därifrån är myggen... Det var tydligen lite mygg i år men de som fanns tyckte bäst om mitt blod... Tappade räkningen på myggbetten vid 73 st. Får väl ta det som en komplimang..?
    Sambon började jobba idag men själv har jag semester en vecka till!

• sara.k

oj, minst 73 st, ja då får du nog ta det som en komplimang. Jag jobbar den här veckan sen har jag 4 veckor semester, det ska bli jätteskönt. Vad bra att han gillade stället, det är ju kul om man har ett ställe som man vill åka till varje år.
    Jag hoppas ivf att solen kommer fram nu, så man får lite värme å så, man kommer ju bli heldeppad om det ska fortsätta så här.

• Meddelande borttaget
  • agnelia

Onsdag 21 juli kl 18.00 vid dansbanan på Djäkneberget.

Kommer:

november04
    agnelia
    ammylan
    Brud76
    sara.k

Några fler..?

• Brud76

Hej agnelia,

Känner också Emrika, vi brukar fika ihop och ringde henne idag för at fråga om bt-träffen men det var ingen som svarade.

• agnelia

Hej Brud76!
    När jag ringde henne(på mobilen) så satt hon i bilen, de var på väg till Parken Zoo!

• Brud76

Hej agnelia

Ok, kommer hon?

• agnelia

Nej, troligen inte den här gången.
    Hoppas hon kan nästa gång!

Svar på tråden BT träff i Västerås?