• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • Brud aug 2005

Ja, nu är det inte långt kvar.... Jag velar också över kläder.... Känns inte alls lika varmt idag.... och jag hoppas att det inte blir regn....

Jag håller med feb05, som ny ska det bli jätte kul att få ansikten till alla inlägg :)

Ses snart!

• agnelia

Tror jag klär mig tunt men tar med jacka o paraply? Det är svalare men inte kallt, och paraplyet hoppas jag att jag slipper få användning för!

Syns om en timme!!

• Brud aug 2005

Nu är jag färdig här...pyser till bussen!
    Vi ses om 30 min (vad konstigt det känns att det äntligen har blivit torsdag och jag får träffa er alla!!!)
    :)

• agnelia

Tack för en jättetrevlig kväll tjejer!!
    Blev lite kyligt om fossingarna på slutet bara... Inomhus nästa gång låter som en bra idé!

• Brud aug 2005

Ja, tack allihopa. Det var jätte kul att få träffa er :) Hoppas att det blir fler gånger.... (fast som sagt: inomhus då!)

• agnelia

Tur att vi slapp regn- och åskvädret som kom nu i natt istället.
    God morgon förresten!

• Brud aug 2005

Godmorgon!!!
    Ja, det small ordentligt utanför fönstren...

• agnelia

Vaknade av åskan då och då, för det var så varmt inne att man inte ville sova med stängt fönster.

Men nu är jag trött, funderar på att unna mig att sova en timme till. Jobbar ju kväll idag, inget bra att gå omkring och gäspa på jobbet!

• Brud aug 2005

en annan har ju jobbat sen 07.00.... Men jag slutar ju 13.00, så jag klagar inte :)

• feb05

God förmiddag allihopa!
    Vad skönt att det äntligen är fredag...

Svar på tråden BT träff i Västerås?