• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • feb05

Och var bor hon??? Har ett hiskeligt dåligt minne när det gäller sånt här...

• agnelia

Ja, varken kommer ihåg vad gatan heter eller skulle skriva ut den här om jag kom ihåg den...
    Men hon bor centralt, innanför cityringen.

• Brud aug 2005

Hej tjejer!!!
    Nu är jag tillbaka från Stockholm... en riktig heldag!!! Hittade balconette bh (550kr) och string (360kr) så det är jag mycket nöjd över. Men inga skor :( Gick i 7 olika skobutiker och inget passade mina dumma fötter!!!!!!
    Hittade däremot lite pyssel till mina inbjudningar....
    Har även fått svar från I doo... Mitt skulle gå på 4900 tror jag det var... Min uppsättning med slöja och tiara 1700 kr, brudmake 1200, Uppsättning plus brudmake på tärna 1200kr, hår och foundation på brudgum och marsalk 500kr...sen en service avgift på 500kr (det är väl för att de kommer hem!) Så det är väl ok... sen blir ju i så fall naglarna ytterligare utgift!!!!

• Brud aug 2005

Det var ett långt inlägg jag hade :)
    Glömde skriva att ja gärna går på en till BT träff snart.... Jag kan båda torsdagarna..... Jag kommer ihåg vad Elfva bor (i en av "våra" lgh). Det ligger ju centralt och bra!!!!

Ha det bra....

• Brud aug 2005

Glömde skriva att ja gärna går på en till BT träff snart.... Jag kan båda torsdagarna..... Jag kommer ihåg vad Elfva bor (i en av "våra" lgh). Det ligger ju centralt och bra!!!!

Ha det bra....

• Brud aug 2005

Ha det bra....

• agnelia

Hi hi, och det här blev många inlägg

Synd att du inte hittade några skor, vet ju hur det känns...

Kul att du hittade lite pysselgrejer iaf! Sånt är så roligt!!

Själv sitter jag med Slöjddetaljers senaste katalog och "dreglar"... Finns så mycket jag vill beställa!!

God morgon på er förresten!!!

• Brud aug 2005

Godmorgon....
    Ja, det där var konstigt.....det blev en massa likadana inlägg!!!
    Ja, nu har jag bett min toastmadame att kolla runt i England om hon hittar något bra, i så fall är det bara att ta flyget dig..... Men jag blir lätt irriterad när det ska vara så krångligt att hitta ett par skor bara!!!!!

• feb05

Hej på er!
    Kul att du hittat en del saker i Sthlm igår...själv har jag inte köpt nåt än, men orolig är jag inte. Räcker att ha klänningen klar en månad innan...

• Brud76

Torsdag den 2/9 låter bra att ha en träff...

Svar på tråden BT träff i Västerås?