• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • feb05

Så fort jag har fått korten kan jag skicka vidare dem...har i alla fall ringt och påminnt, så att hon kan skicka dem innan helgen. Får se när jag får dem...

• agnelia

feb05,
    vad kul för dig!! Hoppas att det går bra!!

Nej, ibland är det den modellen man minst anar som man passar bäst i eller känner att man vill ha!

Det låter ju inte som några svåra ändringar heller.

Vad kostade den?? Ska du köpa den eller hyra?
    Jättenyfiken på bilder!!!

Visst är hon trevlig!!!

• feb05

Nu har jag pratat med henne...får bilderna imorgon. Ska även dit på lördag igen och prova med mamma!

Jag ska köpa klänningen - det blir 2500 kr + det extra materialet som jag ska köpa till. Arbetskostnaden ingår.

Ja, hon var JÄTTETREVLIG ! Synd att hon ska lägga av med brudklänningar...

Känns som en stor tung sten har lyfts av mina axlar i alla fall...

• feb05

Kanske är det när man minst anar det som man hittar saker...när man liksom bara åker för att kolla lite...

• november04

jaha....har ni bestämt nått än...

när? var? blir nästa träff...

• Brud aug 2005

Det verkar som den 2 sept hemma hos Elfva... men jag är inte hundra... :)

• feb05

Har fått bild - dock ej lika bra som i verkligheten. Avvaktar med att skicka ut den...
    Ska vara gräsänka ikväll...usch vad tomt det känns!

• Brud aug 2005

Gräsänka i 1 natt??? Det är ingenting... Min karl är borta 2-5 nätter per vecka från och med nästa vecka fram till och med tidigast v 43 :( Jobbet.....

• feb05

Det skulle jag aldrig stå ut med...då går man ju sönder av saknad...

Svar på tråden BT träff i Västerås?