• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • feb05

Huset ligger i Skultuna...vi är mest nyfikna, men inte så jätteintresserade...

Har annars tittat på massor av hus utanför stan...

• Brud aug 2005

Har ni hittat något som ni har varit tillräckligt intresserad av för att buda?

• feb05

Ett i våras...låg i Grytaås...men det blev för dyrt för så lite hus...
    Ska iväg alldeles snart...berättar imorgon om hur det gick! Ha en bra kväll!

• sara.k

Brud aug 2005

God Morgon
    Jag tror det kostade 670 kr. Det fanns ju en ännu större att välja om man vill, tror den kostade 1200kr eller nå sånt, säkert sånt format som var i VLT idag om du såg.

• Brud aug 2005

670 var ju inte så farligt....men 1200 lät ju dyrt :( Har inte läst tidningen än, men jag har fika om 20 mni så jag läser då!!!

Sara.k jobbar du på DT/FT?

• sara.k

Brud aug 2005

Hm det kanske var 870 kr nu när jag tänker efter, det lät ju lite väl billigt med 670 kanske.

Japp jobbar på Kf-lagret eller va man ska kalla det för, varför undrar du?

• Brud aug 2005

Jag har jobbat där.... och min karl jobbar fortfarande där... Hörde rykten om att du jobbade där. Och när jag såg annonsen så kände jag igen från från när jag har varit och hälsat på :)

• sara.k

Jaha ok. Hoppas du kommer förbi igen snart så vi kan prata lite då. Det vore skoj

• Brud aug 2005

Ja vem vet.... jag kanske kommer förbi någon fredag....

• sara.k

Det tycker jag att du kan göra, du vet ju var jag finns

Svar på tråden BT träff i Västerås?