• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • Brud aug 2005

Man får ju lov att vänja sig.... han måste ju iväg med jobbet :(

Nu ska vi strax iväg till Mariestad (via Nora) för att imorgon åka till Göteborg och Liseberg!!!!!

Ha en bra helg tjejer!

• Brud aug 2005

Tillbaka på jobbet :(
    1 veckas semester går alldeles för fort!!! Såg ni sara.k i tidningen idag? Fint bröllopskort!

• feb05

Tänkte inte på det...måste kolla när jag kommer hem
    Nu har jag bestämt mig för klänning. Hade med mamma som smakråd i lördags. Och i söndags provad m2b ut lite kläder...blir så fint så

• Brud aug 2005

Vart provade m2b kläder någonstans?
    Skönt att du har bestämt dig....
    Var ni på valsen?

• feb05

Mina föräldrar kommer troligen att låna ut kläder till m2b...om han väljer frack vill säga...

Vi var inte på valsen - tyckte det var lite för tidigt inför bröllopet. Men jag fick veta att det i regel är 1-3 par per gång...

• feb05

Ska bli jättekul att träffa alla igen...nu när man själv har kommit lite längre i planeringen...

• Brud aug 2005

Jag sitter på jobbet och är så trött :( Jobbar 07-18 på måndagar...lite långt.... behöver lite avbrott ibland. Men det är ju inga Västeråsare inne på BT...

• Brud aug 2005

feb05, du måste ta med bilder på klänningen..... jag är nyfiken!

Svar på tråden BT träff i Västerås?