• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • Brud aug 2005

Det känns som om ganska många kan den 2 sept. Så jag hoppas att det blir en träff då :)
    Jag har ju hittat bild på min klänning, har klurat lite på inbjudan och frisyr...så jag har en del att visa! Så det skulle vara kul med en träff...

• feb05

Kan vi inte laga middag ihop då? Den 2/9 alltså...Nu ska jag iväg hemåt...idag är det både tvätttid och husvisning .
    Ha en bra kväll allihopa!!!

• Elfva

Hej allihop

Den 2/9 borde fungera jättebra för mig! :)
    Och vi kan gärna vara här hemma om ni vill, endera kan jag baka något eller så kan vi väl laga mat ihop?! Det är ju alltid trevligt. :)

Ska ta och fixa lite kvällsmat nu, är vråååålhungrig. :)

Ha det bra!

• Brud aug 2005

Det låter ju kul att var hemma hos dig Elfva...vare sig du bakar eller vi lagar mat tillsammans...

• Elfva

Ehms vet att några undrar var jag bor, men jag vill inte skriva ut det här, men det är centralt som sagt. Kan skicka mer info över mailen senare när vi bestämt oss mer definitivt. :)

• november04

jag träffas gärna...26:e passar bäst för mig

Agnelia: jodå...har sytt upp en klänning i lakansväv för att se hur modellen blev med de ändringar jag tänkt och med "dina" ärmar och jag blev riktigt nöjd efter lite knåpande...så nu ligger tyget med mönsterbitarna uppnålat och bara vänta på att jag ska sätta saxen i det och börja sy...känns lite pirrigt

• agnelia

Det låter trevligt!!

Tyvärr kan inte emrika den gången, men säkert nästa. En äldre släkting fyller jämna år den 2/9!

• agnelia

november04,
    vad spännande!!
    *lite småglömsk...* Vilket datum i november var det?

• agnelia

Visst ja! Dagen innan en kusin till mig fyller år!

God morgon på er!!

Svar på tråden BT träff i Västerås?