Inlägg från: Brud aug 2005 |Visa alla inlägg
  • Brud aug 2005

BT träff i Västerås?

Ja, tack allihopa. Det var jätte kul att få träffa er :) Hoppas att det blir fler gånger.... (fast som sagt: inomhus då!)

• Brud aug 2005

Godmorgon!!!
    Ja, det small ordentligt utanför fönstren...

• Brud aug 2005

en annan har ju jobbat sen 07.00.... Men jag slutar ju 13.00, så jag klagar inte :)

• Brud aug 2005

Ja, nu är det mindre än 2 timmar kvar tills jag får gå hem :)
    Sen har jag ledigt i en hel vecka!!! JIPPI!!!
    Vad ska ni göra för roligt i helgen då???

• Brud aug 2005

Ja, i coh för sig...vissa jobbar ju typ 8 dagar irad!!!
    Själv så ska jag njuta av ledigheten imorgon. På söndag ska jag till Svartnö (Norrtälje skärgård). På måndag till Stockholm (med min blivande toastmadame) och köpa underkläder och förhoppningsvis skor!!!!!

• Brud aug 2005

Kräftskiva...vilket lyx!!!!!
    Jag vill också ha kräftskiva...det är så otroligt gott med kräftor tycker jag!!!! Ska försöka fixa en i september (när helgerna börjar bli lite lediga igen!)

• Brud aug 2005

Jag såg det där...om ostadigt väder alltså :)
    Det ska ju vara bra nu när jag äntligen får 1 veckas semester....har inte haft någon i sommar!!!!!

• Brud aug 2005

feb05 såg du mailet som jag skickade?

• Brud aug 2005

Tjejer!
    Jag kom på en sak som jag glömde fråga igår (och ni som inte var med igår kan gärna också svara!) Jag känner att jag behöver komma lite iform innan bröllopet (om 1 år!). Men jag tycker verkligen att det är pest och pina att träna...framför allt själv! Är det någon som är sugen??? Man kan ju börja med långa promenader eller liknande. Annars har jag fri träning på Feelgood...men jag vill inte gå dit själv :( Någon som redan tränar där eller som hade tänkt börja?????

• Brud aug 2005

Vad bra Agnelia... det skulle verkligen sitta fint med lite sällskap!!! Jag har så svårt för att komma iväg själv.....

Svar på tråden BT träff i Västerås?