BT träff i Västerås?
Vi får ta tag i det där fram över....och så får vi kolla om det är någon fler som vill med!!!!
Men vi får inte skjuta upp det allt för länge.... då kommer jag fortsätta vara en soffpotatis i all evighet *skrattar*
Vi får ta tag i det där fram över....och så får vi kolla om det är någon fler som vill med!!!!
Men vi får inte skjuta upp det allt för länge.... då kommer jag fortsätta vara en soffpotatis i all evighet *skrattar*
Och det är ju inte det lättaste...att hitta bra skor menar jag :(
Och det är ju inte det lättaste...att hitta bra skor menar jag :(
Nu, blev det visst dubbelt...konstigt!!!
I går pratade ju vi om ett företag som kom hem och gjorde smink, frisyr m.m. hemma... Vad hette företaget? Något med I do.... men jag hittar ingen hemsida...hjälp!!!
Det är på pricken som jag...Jag blir på så otroligt dåligt humör när jag måste ut och leta skor. För jag vet att jag inte hittar några :( Att inte skomakarna kan göra dem lite större!!!!!! Och framför allt bredare....
Elfva, vad bra att du jobbar och tränar där.... Då kan jag kanske ta mig i kragen någon gång då... :) Skulle ju verkligen behöva!!!!
Feb05 klänning nr 2 som Agnelia hade länk till, var en utav dem jag tänkte på....De andra kommer sen!!!!
Agnelia du har så rätt, vi står stadigt på jorden :) Ser fram emot att åka till Stockholm på måndag och se vad de har för utbud på Frövi.
Ha en kanon helg tjejer!!!!!
Tack Agnelia för länkarna med D´zage...hittade klänningen som jag vill ha (tror det i alla fall...bilderna är ju inte så stora...)
Ska scanna in bilderna på de andra klänningarna med rött så fort jag har tid.... Sen får ni se dem...
Agnelia, you got mail to :)
Hej tjejer!
Jag pratade med I doo i lördags, så hon ska återkomma till mig med en offert. Hon kom med lite nya frisyridéer, så hon verkade väldigt bra!!!!
Nu ska jag snart iväg till Stockholm för en hel dag (med mycket shopping förhoppningsvis). Det är jag och min blivande toastmadame (ska nog fråga henne idag!) som ska kolla skor och underkläder... kollar nog lite på idéer till inbjudningskort också!!
Ha det gött!
Hej tjejer!!!
Nu är jag tillbaka från Stockholm... en riktig heldag!!! Hittade balconette bh (550kr) och string (360kr) så det är jag mycket nöjd över. Men inga skor :( Gick i 7 olika skobutiker och inget passade mina dumma fötter!!!!!!
Hittade däremot lite pyssel till mina inbjudningar....
Har även fått svar från I doo... Mitt skulle gå på 4900 tror jag det var... Min uppsättning med slöja och tiara 1700 kr, brudmake 1200, Uppsättning plus brudmake på tärna 1200kr, hår och foundation på brudgum och marsalk 500kr...sen en service avgift på 500kr (det är väl för att de kommer hem!) Så det är väl ok... sen blir ju i så fall naglarna ytterligare utgift!!!!