• angel79

    Finns det någon i närheten av Märsta? Ny tråd!

    Eftersom att dom har stängt ner våran tråd så gör jag väl en ny då. Alla ni som bor i närheten av Märsta och ska gifta er: Välkomna! Andra också så klart!

  • Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta? Ny tråd!
  • angel79

    Idag ska vi till prällen!!! Gissa om man är nervös! Hur har det gått för Taru med sitt bröllop? Jag vill ju ha lite smaskiga detaljer! Och bilder!!!

  • angel79

    Hej Clareus!
    Jag gifter mig på midsommardagen, dvs om två veckor så nu börjar det bli lite panikartat!!!! Hur långt har du kommit i planeringarna? Säg till om du behöver hjälp eller tips för vi är några här som har hjälpt varann ett tag.
    Vart i Väsby bor du?

  • angel79

    Halloj Taru!!!
    Gud vad kul att gick bra!!! Jag håller verkligen med dig om att vi måste ses när alla är vigda och klara. Det ska bli jättekul att se bilder från era bröllop!
    Nog är jag nervös alltid men många säger att man lugnar ner sig på den stora dagen så jag får väl hoppas det. Jag vet ju hur lugn Lena var innan sitt bröllop. Det var snarare jag som fick panik över att hon fortfarande var i lokalen när klockan var efter 12.00 men det gick ju bra det med!
    Hjälp behövs alltid!!!
    Kramis Katta

  • angel79

    Jessica

    Gud vad skönt att ha så mycket klart redan. Vi ska ha "Härlig är jorden" som första psalm och "I denna ljuva sommartid" som andra.
    Jag bor i Märsta, på Odensalavägen (Norrbacka)

  • angel79

    Jag har blivit hippad!!!!!
    Det var jättelyckat!
    Jag fick sjunga i en studio, har låtarna på cd och det låter för j....gt!!! Jag fick sälja marsipansnoppar och när dom var slut så blev det kondomer. Jag blev sminkad på Make up store och fick välja smink för 500kr efter det. Jag fick åka mc, blev dumpad ute i skogen med ett överlevnadskit och sedan så hade vi grillfest och så gick vi ut på golden memories. Efter det blev jag ikastad i våran pool. Men det blev en jättelyckad kväll. Jag är dessvärre fortfarande rätt sliten......

  • angel79

    Har tyvärr inte så stor erfarenhet av läkarna på vårdcentralen men jag vet att min mamma gick hos Gunhild Brolin förut och sa alltid att hon var så bra!
    Lycka till Bellis! Du får väl höra av dig igen om du vill prata av dig. Jobbigt att du ska behöva vara så ledsen, man vill ju hjälpa till eller trösta på något sätt.
    Hoppas allt löser sig, vad det än är.

    Åsa
    Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om huset. Vi sa att vi ville gå ner i pris efter besiktningen och då sa han bara "ok, då vet jag". Sen har vi inte hört av honom.
    Jag trodde ju att dom som bjöd mot oss så länge skulle ta det när vi ville gå ner i pris men jag fattar ingenting. Den där mäklaren är ju tvärskum.

  • angel79

    Vi kommer att ta med våran xbox. Den är fulladdad med musik och karaokelåtar. Det hade varit väldigt trevligt med livemusik men det var svårt att få tag i till midsommar och så är det ju väldigt dyrt också.

    Taru
    Om du vill så får du jättegärna vara med och servera på mitt bröllop tillsammans med Lena. Men det är ju midsommarhelgen så du kanske har planer då. Men känn inte att du måste eller så, gör det bara om du känner för det. Kram Katta

  • angel79

    Nästa måndag, den 21 juni kl:19.00 så kommer jag ha ett lite möte där vi kommer att informera och sälja Aloe Vera produkter. Jag tänkte höra om det är någon som har lust att komma och lyssna?
    Kramis på er!
    P.s. Produkterna är skitbra!!! Jag använder dom själv!!!

  • angel79

    Välkommen mrs Gray to be!
    Berätta mer om dig själv. Nyfiken på vem du är, kanske nån man känner......

    Taru
    Självklart får du fundera!!!
    Känn inte att du måste för jag har ju några som ska servera. Jag tycker bara att det är bättre ju fler det är.

  • angel79

    Jessica
    Vi köper vanliga CD-R skivor som vi bränner musik på. Funkar jättebra!!!
    Vi kommer att åka till Turkiet på våran bröllopsresa. Det är svårt att ge några bra tips, det beror ju på lite hur mycket ni är villiga att betala. Jag skulle ju gärna ha åkt till Thailand men det är lite svårt för oss att åka bort längre än en vecka eftersom att vi har barn varannan vecka. Dominikanska republiken ska ju vara väldigt fint har jag hört.......

  • angel79

    Halloj allihopa!
    Usch, nu är det inte många dagar kvar.....
    Jag har gjort klart fest- och vigselprogrammet idag. I morgon får jag tillgång till lokalen så då ska jag dit och börja ställa i ordning allt! Jag är glad att jag har så mycket att göra för då hinner man inte tänka lika mycket. Råkar man få lite tid över så börjar man tänka på allt och då blir man ju jättenervös, t.o.m. illamående!
    Kram på er allihopa!

  • angel79

    Taru

    Jag mailar över programmet!

    Lotta

    Man får väl gratulera!!!!
    Ville ni köpa bilen förresten?

    Jessica

    Låna en psalmbok och kolla lite. Är det psalmer du menar förresten?

    Kram på er allihopa!

  • angel79

    Jessica
    Vi ska ju ha "Härlig är jorden" och "I denna ljuva sommartid" fast det är ju psalmer. Är det någon som ska sjunga solo eller? Våran solist hoppade ju av typ förra veckan så vi blir utan men hon skulle sjunga "För alltid" med Sara Lövgren. Annars så är ju "Det vackraste" och "Älska mig" vanliga låtar. Det beror på lite vad ni hade tänkt er ungefär.
    Hoppas att jag varit till någon hjälp....

  • angel79

    Jessica

    Jag gifter mig i Husby-Ärlinghundra kyrka och jag kommer absolut att berätta hur det gick, hur många gånger jag svimmade osv.....:)

  • angel79

    Mrs Gray to be...
    Jag gifter mig på lördag!!!!!!!
    Är så nervös idag!!!!
    En av mina vänner visste tydligen vem du var, känner du till Cina (genom jobbet)?

  • angel79

    Tackar så mycket Åsa!!!!
    Tyvärr så säger dom väl att det ska bli regn i midsommar (som vanligt) men man får väl se det från den goda sidan: regnar det på bröllopsdagen så bringar det ju tur....

  • angel79

    Mrs Gray to be....
    Tackar så mycket!!!!
    Cina berättade om dig och att du skulle gifta dig med en skotte och att han skulle ha kilt på sig osv och då sa jag att det var kanske samma person som på min tråd och det var det ju. Hihi, världen är liten....

  • angel79

    Tjooohoooo!!!
    Nu är jag här igen och denna gång som gift!!!
    Vilken upplevelse!!!
    Det var helt underbart!!!!
    Jag grät, precis som jag trodde men det gick bra ändå.
    Jag var helt lugn hela dagen, hos frissan och ända fram till kyrkan men sen när vi stod och väntade på att få gå in i kyrkan så kunde jag inte hålla tårarna tillbaks. Och inte blev det bättre när portarna slogs upp och alla människor ställer sig upp och tittar på en. Men det var helt underbart. Jag har fått korten från fotografen också och dom var helt underbara!!!
    Vi kom hem från våran smekmånad igår kväll. Vi var i Alanya och där var det varmt kan man säga. Igår var det ca 40grader i skuggan där.....
    Det var lite lägre temperatur dagarna innan, ca 33-35 grader eller nåt.
    Hoppas att allt går bra för er andra med all bröllopsplanering!!!

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta? Ny tråd!