• Mrs Gray

Finns det någon i närheten av Märsta? Ny tråd!

Hejsan allihop!

..här har ni en till Märsta bo....

hängde med i er första tråd en liten stund...sen for tiden iväg men nu hittade jag hit igen...

Gifter oss den 21/8 i husby kyrka....
    tiden går fortare än vad man tror....

• Mrs Gray

tack för välkomnandet!

Jag är faktiskt "nyligen" (kännns fortfarande så) inflyttad, men iof. så var det ju för snart 2 år sedan vi flyttade hit. Uppvuxen i Knivsta men bott ganska många år av mitt liv utomlands pga min pappas jobb och även pga av "mitt val" av blivande man. Vi bor i valsta på magnegatan....är 25 år och sambo är 27.

Mannen är skotte, så det blir riktigt skottsktinspirerat bröllop med kiltar och säckpipor! Det ska bli så härligt när den dagen kommer! Väldigt mycket är gjort redan de viktiga papper som behövs för att det hela skall bli av är fixade! Tack o lov!

Vi ska vigas i Husby ärlinghundra kyrka och sedan ha middag och fest på Kristina konferens i Sigtuna- Varmt rekommenderar dem alla som tänkt tanken!!

....lite av mig.....mer kommer säkert snart igen...

/Mrs Gray to be...

• Mrs Gray

Hej Slainte!

Vad lustigt! vilket roligt sammanträffande! vi gifter oss den 21 augusti.. när blir den stora dagen för er?

• Mrs Gray

Busig!

Jag bor på 34:an.... har bott här sen feb-03. Vart håller du hus? Kanske är vi grannar....världen är bra liten eller hur......

• Mrs Gray

När var det du gifter dig angel79?

Vi gifter oss också i Husby kyrka, fast den 21/8

• Mrs Gray

angel79!

Jovisst vet jag vem Cina är! att hon visste vem jag är måste betyda att hon minns min sambos efternamn ! Haha* lustigt, vad världen är liten!

Wow på lördag!!! nervöst det må jag säga!!!! Jag hoppas att du får en fantastisk dag, du och din tilltänkte!!!

Lycka till angel79 !!

• Mrs Gray

Angel 79!!!

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu är du gift, hur "känns det"??!!

Har tänkt på er idag och vad roligt att ni fick en fin dag och kväll, trots gårdagens ösregn!!

Grattis och "god fortsättning"

/Mrs Gray to be..

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta? Ny tråd!