• Carmencita

behöver hjälp att hitta 13dagarskuren

Hu! Jag får rysningar i hela kroppen... Jag körde 13-dagarskuren för en tio år sen ungefär, när jag gick i gymnasiet. Jag gick ned 15 kilo på sex veckor, men sedan började rena h*lvetet... Jag pajade min ämnesomsättning, och jojokarusellen satte igång, jag blev tvungen att ligga konstant på hård diet för att hålla vikten. Nu har jag pausat i en fyra år, med hjälp av dietist tog jag kontrollen (vilket resulterade i att jag gick upp till 95 kilo). Nu är jag på väg ned igen, lugnt och sansat den här gången, och med en utmärkt förbränning. TÄN

• Carmencita

Hu! Jag får rysningar i hela kroppen... Jag körde 13-dagarskuren för en tio år sen ungefär, när jag gick i gymnasiet. Jag gick ned 15 kilo på sex veckor, men sedan började rena h*lvetet... Jag pajade min ämnesomsättning, och jojokarusellen satte igång, jag blev tvungen att ligga konstant på hård diet för att hålla vikten. Nu har jag pausat i en fyra år, med hjälp av dietist tog jag kontrollen (vilket resulterade i att jag gick upp till 95 kilo). Nu är jag på väg ned igen, lugnt och sansat den här gången, och med en utmärkt förbränning. TÄNK ER FÖR VÄLDIGT NOGA DET ÄR INTE VÄRT DET,

• Carmencita

Hu! Jag får rysningar i hela kroppen... Jag körde 13-dagarskuren för en tio år sen ungefär, när jag gick i gymnasiet. Jag gick ned 15 kilo på sex veckor, men sedan började rena h*lvetet... Jag pajade min ämnesomsättning, och jojokarusellen satte igång, jag blev tvungen att ligga konstant på hård diet för att hålla vikten. Nu har jag pausat i en fyra år, med hjälp av dietist tog jag kontrollen (vilket resulterade i att jag gick upp till 95 kilo). Nu är jag på väg ned igen, lugnt och sansat den här gången, och med en utmärkt förbränning. TÄNK ER FÖR VÄLDIGT NOGA DET ÄR INTE VÄRT DET,

• Carmencita

Hu! Jag får rysningar i hela kroppen... Jag körde 13-dagarskuren för en tio år sen ungefär, när jag gick i gymnasiet. Jag gick ned 15 kilo på sex veckor, men sedan började rena h*lvetet... Jag pajade min ämnesomsättning genom den här dieten, och jojokarusellen satte igång, jag blev tvungen att ligga konstant på hård diet för att hålla vikten. Nu har jag pausat i en fyra år ungefär, med hjälp av dietist tog jag kontrollen igen och slutade banta(vilket resulterade i att jag gick upp till 95 kilo). Nu är jag på väg ned igen, lugnt och sansat den här gången, och med en utmärkt förbränning. TÄNK ER FÖR VÄLDIGT NOGA DET ÄR INTE VÄRT DET, jag "förlorade" tio år!

• Carmencita

Nu fick ni så ni teg fyrå gånger om sorry...

• Carmencita

sussi_lull:
    ja, men det är inte lätt när man är tonåring och desperat... *suck* Mina ätstörningar bröt nog ut riktigt i o m den där kuren. Kanske därför jag reagerade i inlägget ovan... Idag är jag helt frisk, men jag blir orolig för en del av tjejerna här inne, som jag kan känna igen en del tongångar hos när det gäller fixering (inga nämnda, och inte specifikt för den här tråden) och nu kunde jag inte vara tyst längre...

Svar på tråden behöver hjälp att hitta 13dagarskuren