En till liten enkät...om s*x :-)
Nej det är du inte...!!
Jag blir också oftast väldigt blöt, vilket kan vara litet jobbigt ibland!
www.brollopstorget.se/Forum-2-16/m629489-2.html
Nej det är du inte...!!
Jag blir också oftast väldigt blöt, vilket kan vara litet jobbigt ibland!
www.brollopstorget.se/Forum-2-16/m629489-2.html
Nej, det håller jag med dig om Dea! Fast å andra sidan vet jag inte vad som är ett "sprut" - inte 10 cm högt iallafall...! Är det bara att det rinner liksom, eller vad?
Mrs Corbally,
OT: måste bara fråga - bor ni här i Sverige eller i England?
Hallå Eldrid? Vi är nyfikna
Oj vad du beskriver bra, Jisan, sluta nu... man blir ju alldeles knasig på jobbtid
Men Jisan då...
Nu var vi där igen , jobbigt på jobbet alltså!
Förresten, får jag fråga, har du märkt någon koppling mellan din viktnedgång och s*xlivet? Hur går det förresten med minskningen...
Jisan,
Låter ju toppen!! Så skönt att du inte behöver gå upp då! Och så blir jag avis på dig och dina underbart härliga "sprut" - måste öva mer!
Jisan,
det får bli en annan dag då, för iväll är han borta... tyvärr!! Annars är han en j*kel på att retas och 1,5 timme är ju inget ovanligt när vi har det riktigt skönt...! Men inget sprut (från mig!) vad jag vet, än så länge Får man fråga, övar ni ofta eller???
Inte så att det inte kunde bli mer
ÄLSKAR att experimentera och "trolla litet", men ibland blir han litet trött i pinnen Men det är SÅ underbart härligt!!! Mmmm!! Pluggar du, eller hur hinner ni med 2 ggr...?
Inget som går igenom filtret
Chatten isåfall.
Strunt i det, en annan gång.
EmmaPemma,
jo, det vore kul med svar...men jag tror inte Eldrid finns mer...! Ett enda inlägg (enligt Sök) och sedan inget livstecken, känns som ett "troll"!
Vi får fantisera själva