• Mrs Corbally

En till liten enkät...om s*x :-)

Jag och min man sat och pratade med ett par kompisar om olika org**mer. De berättade då att det är väldigt ovanligt med "sprut org*sm.

Hur är det med er?? Kommer ni mycket eller torr kommer ni??

Jag sprutar hej villt...och blev förvånad att det var så ovanligt...

• Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)
  • Guldfisken

Det har aldrig hänt mig. Och det är jag nog ganska glad för, verkar kladdigt och blött.

• Mrs Corbally

jo det är det..Men min man gillar det..

• Guldfisken

Ja, han är väl så van vid det att han skulle undra om du fejkade annars.

• Dea

Det tror jag inte jag haft nån.
    Men grattis, jag har hört att de är sköna.

• Mrs Corbally

Ingen annan???
    Jag kan ju knappast vara ensam om detta...eller????

• Dea

Alltså, visst blir jag våt, men inte nåt som sprutar!

• Stilig Amelia

Nej, det håller jag med dig om Dea! Fast å andra sidan vet jag inte vad som är ett "sprut" - inte 10 cm högt iallafall...! Är det bara att det rinner liksom, eller vad?

• Rita

Har hänt mig, att det kommer ett sprut men inget som jag själv har märkt. En arbetskamrat berättade att det bara forsade ur henne när hon satt på en kille, men det är enda gången det hänt henne. Så det är nog, för många, beroende på ställning och killens form tillsammans med tjejens. Men å´andra sidan så ska man ju kunna träna upp det där.

• Lill Anna

Vad pratar vi om? Folk som är extra våta eller som sprutar?? (sprutar man kommer det ju från urinröret)

Jag har aldrig sett det själv, men min älskade påstår att jag sprutar vid oralsex och onani, om jag gör det vid samlag kommer nog att förbli en gåta eftersom det är ju inte det första man tittar efter då man har sex..

Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)