• Mrs Corbally

En till liten enkät...om s*x :-)

Jag och min man sat och pratade med ett par kompisar om olika org**mer. De berättade då att det är väldigt ovanligt med "sprut org*sm.

Hur är det med er?? Kommer ni mycket eller torr kommer ni??

Jag sprutar hej villt...och blev förvånad att det var så ovanligt...

• Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)
  • Jennifer E

Haha! Måste gå hemifrån strax men återkommer ikväll, får se då vad ni har fått till under dan!

• EmmaPemma

flyttar upp...

Eldrid svarade ju aldrig på våra frågor

• Stilig Amelia

EmmaPemma,
    jo, det vore kul med svar...men jag tror inte Eldrid finns mer...! Ett enda inlägg (enligt Sök) och sedan inget livstecken, känns som ett "troll"!
    Vi får fantisera själva

• EmmaPemma

Stilig Amelia:

Okej, du har redan försökt spåra henne eller ?
    Jag som är så himla nyfiken!!! Men om det är som ngn annan har skrivit, att fontän-orgasmerna innehåller urin, så behöver jag nog inte veta det *ughh*. Jag går väl och hoppas att Eldrid eller ngn kunnig skall säga att det är ngt annat trevligare *fniss*.

• Juvelia

Kan man söka efter inlägg nån gjort ?
    När jag klickar på sök så finns bara " i inläggets innehåll ", inte av en viss person, eller i rubriken eller så.

• EmmaPemma

Juvelia:
    anledningen till att det var "lätt" att spåra Eldrid vad att hon bara har skrivit i två inlägg. Annars är det nog som du säger att man får upp "i inläggets innehåll".

Men om ngn känner till ngn annan sökfunktion är ni välkomna att dela med er!

• Lilla_m

Ja jösses, här kommer man helt ny till BT och så får man läsa sånt här roligt!
    Jag har bara fått det en gång för några år sedan och då helt själv.
    Men så hade jag svårt att komma under samlag överhuvudtaget...men inte nu längre med min nya pojkvän...*tihi*

• EmmaPemma

Lilla_m:
    välkommen hit! Räkna med att du blir beroende .

• Sanna6

Vilken härlig sida jag hittade på mitt första besök

Det här med fontäner känner jag väl till. Är en av de, kanske få, som upplever detta "sprut" nästan varje gång, men alla kvinnor borde få uppleva detta. Det har kommit oftare och oftare ju äldre jag har blivit. Det går inte att beskriva med ord, men det är en sån otrolig njutning som bara sprutar ut. Det blir blött & kladdigt men det gör ingenting. Bara njut! Ibland är kladdet lite jobbigt eftersom det går rakt igenom allt till madrassen, men nu lägger vi ett skydd i sängen så då känns det ännu bättre!

Jag vet inte heller riktigt vad det är för något som sprutar ut, men det är INTE urin. Urinen kommer ju inte från det hålet..

Känner mig redan beroende av denna sida

Sanna

• EmmaPemma

Sanna6:
    nej, du har ju rätt i att det inte kommer från samma "hål".
    Var bara ngn som skrev det tidigare, och då blev jag lite nojig .

Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)