• Mrs Corbally

En till liten enkät...om s*x :-)

Jag och min man sat och pratade med ett par kompisar om olika org**mer. De berättade då att det är väldigt ovanligt med "sprut org*sm.

Hur är det med er?? Kommer ni mycket eller torr kommer ni??

Jag sprutar hej villt...och blev förvånad att det var så ovanligt...

• Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)
  • Jennifer E

Usch, vad jag blir avis på er som kan gå hem och "mysa" med era killar! Min befinner sig i Visby sedan elva dagar, jag åker ner om tolv dagar, så det blir 23 dagar utan... Trist! Men det blir väl desto härligare när det väl blir dags!

• EmmaPemma

Jennifer E: det blir det garanterat!!
    Den som väntar på ngt gott....

• Jennifer E

Och oj, vad jag väntar! Längtar så mycket efter honom och efter s*x också!

Imorgon har det gått 12 dagar och är elva kvar, det vänder!

• isis

Det har hänt mig en gång, dock var tillfället så skönt så man var lite väck så jag minns inte riktigt hur det gick till! Men som någon sa, killens form och ställning känndes ganska avgörande.. Tror att det i mitt fall var i kontakt med G-punkten.
    Hmm... Jag vill ha mer!! :D Kankse skulle ta å ringa den där killen! ;) :D ;)

• Mrs Corbally

Att hela 70% får det hade jag ingen aning om....

Vad som är i "fontänen" är dels ett sekret från livmodern (har jag för mig att jag hört..eller så har jag helt fel..) och så en del urin... Vi får väl hööra vad Eldrid har att säga när hon kommer tillbaka...

Men jägarns så underbart det är!!!
    Ni som tycker att det är kladdigt osv...Jovisst är det det!! Men s*x ska vara kladdigt.....Sååååååååå mycket roligare..hihi

• Jisan

Jag kan rapportera att jag minsann fick det igår kväll (det är ju djävulskt att sitta här om dagarna.*fniss) Det var underbart som vanligt å min m2b uppslattar det väääldigt mkt! Som sagt knepet kan vara att man håller ut lite till, när man är på väg att komma, säg till honom att lugna ner sig så du kan "gå tillbaka lite" å sen på det igen, håll på så ett par ggr, å sen kan jag lova att det är grymt grymt skönt! Längtar redan tills ikväll!

• Stilig Amelia

Men Jisan då...
    Nu var vi där igen , jobbigt på jobbet alltså!
    Förresten, får jag fråga, har du märkt någon koppling mellan din viktnedgång och s*xlivet? Hur går det förresten med minskningen...

• Jisan

Det har bara varit positivt att gå ner i vikt, är nere på minus 23 kilo nu, står väldigt still efter att jag fick diabetest å fick börja med insulin..men jag är glad att jag inte går upp iaf!
    Jag känner mig såklart snyggare, å iom köper jag lite mer sexiga underkläder å vågar ta för mig mer.. Så svaret är, sexlivet har bara blivit bättre!

• Stilig Amelia

Jisan,
    Låter ju toppen!! Så skönt att du inte behöver gå upp då! Och så blir jag avis på dig och dina underbart härliga "sprut" - måste öva mer!

• Jisan

Som sagt, testa genom att nästan nästa komma, men när du är så där nära att komma så ber du honom sluta, sen på det igen...å så gör du så ett par gånger å då kan jag garanatera att du kommer mkt starkare än vad du brukar...å vem vet, du kanske sprutar då oxå? Som sagt har själv bara upplevt det när det gäller oralsex, vi höll på i 1½ timme igår innan jag "fick" komma.

Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)