• Mrs Corbally

En till liten enkät...om s*x :-)

Jag och min man sat och pratade med ett par kompisar om olika org**mer. De berättade då att det är väldigt ovanligt med "sprut org*sm.

Hur är det med er?? Kommer ni mycket eller torr kommer ni??

Jag sprutar hej villt...och blev förvånad att det var så ovanligt...

• Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)
  • EmmaPemma

hj_77:
    ja, det är bara att fortsätta skriva om du har ngt att säga....

• aco

Na, hj_77??? Vad har du för syn pa saken????

• EmmaPemma

Läste förreseten på expressens hemsida häromdagen om fontänorgasmer. Det går tydligen att träna sig till dem. Det var dessutom vanligare än man tror att tjejer får dem, då man inte alltid märker det. Många tror att det enbart är killens "pöl" kvar i sängen när delar av det lika gärna kan vara tjejens.
    Istället för att hålla emot orgasmen så skulle man krysta när det var på gång.

• hj_77

Min syn på saken är den att det inte finns något mer upphetsande än nar det sprutar ur underlivet. Ju mer vätska desto bättre. Har en del favoritställningar som funkar bra.

• EmmaPemma

hj_77:
    jaha, men då är det väl bara att du skriver och berättar om det eller??
    Här på BT behöver man väl knappast gå och vänta på att vi skall dra det ur dig .

• hj_77

En ställning som är 100 procentig, är när hon sitter i soffan och har kasat ut så att rumapn och skötet är lite utanför kanten. Jag sitter på knä nedanför, håller upp hennes ben och stöter uppåt i henne och inte så djupt. Hon smeker sig själv samtidigt och på väldigt kort stund så sprutar, skvätter, forsar, rinner det ur henne. Jag blir helt nerblött och har bra koll på hennes fontäner. Testa gärna denna ställning och skriv sen hur det gick. Det var ett tips som heter duga...eller?

• Mrs Corbally

hj_77
    kan inte annat än att instämma...Den skicka en direkt till himlen....

• hj_77

Mrs Corbally
    Hade du testat den innan? Kom du mycket och hur upplevde din sambo det? Vore kul med fler personers upplevelser, så sätt igång och skriv nu!

• zorn

ni menar alltså att man kan få orgasm innifrån? hur långt in sitter denna g punkt då? tänkte köpa den sk rabbit dildon. är det lätt att få fontän med den?
    blir ju nyfiken det verkar ju sköönt....

• hj_77

Ja då satt man här igen för att kolla om någon svarat eller skrivit nått nytt om ämnet, men så var inte fallet. Kom igen nu! Berätta om era erfarenheter och om ni gjort något spektakulärt med er förmåga.

• Mrs Corbally

Säg nått som vi inte har testat...hihi...
    En annan bra är i trappan!! Jag står i 90 graders vinkel nedåt och min man bakifrån.....den får en också att spruta rätt friskt!!!
    Eller varför inte göra det på ett armstöd på en bra fåtölj....KANON!!!!!!!!!

Nån som har flera roliga förslag??

• Cast

Har ni någon gång - tillsammans - fantiserat om att vara fler än en någon gång?? eller kanske t o m testat..........

• Cast

Oj förlåt, jag rycktes med lite av hj_77. Kul att höra andras fantasier och vad man "vågar" och vill testa, osv

• Mrs Corbally

Hmmm...Nu kommer vi in på ett känsligt ämne...men vi hartestat ....det var intressant...hihihi...och hmm..ja ni vet....

• Charlize

Cast:

Det borde väl egentligen bli en annan tråd eftersom vi kommer ifrån ämnet, men vi har testat att vara fler...
    Och vi vill testa igen...
    Fast det är svårt att hitta rätt person...

Har båda samma fanstasi och det inte finns risk för svartsjuka eller så så tycker jag helt klart att man ska testa. Förhoppningsvis/förmodligen blir det toppen!

• Cast

Charlize,
    Jo det är nog ett annat ämne egentligen.
    Men nu är vi ju inne på det så här kommer en fårga till.
    Hur går man till väga för att hitta någon, är det inte svårt att se ens man "hålla" på med en annan............

Mrs Corbally:
    Var ni en till utöver er? Hur bestämmer man vilket kön, var ni helt överens om allt innan, så att säga? Ja nu är det lite känsligt, men himla intressant.......

• Mrs Corbally

jag har inte varit inne här på länge....

Vi träffade ett par...svårt att bestämma vilket kön... beror ju llite på hur vågad man vill vara...och vilken läggning man har. Vi fick mersmak men det är svårt att få tag på likasinnade...

• nobby

Min fd. sprutade enormt när det gick för henne..helt underbart! Plastlakanet som gällde...!

Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)