Inlägg från: Mrs Corbally |Visa alla inlägg
  • Mrs Corbally

En till liten enkät...om s*x :-)

Jag och min man sat och pratade med ett par kompisar om olika org**mer. De berättade då att det är väldigt ovanligt med "sprut org*sm.

Hur är det med er?? Kommer ni mycket eller torr kommer ni??

Jag sprutar hej villt...och blev förvånad att det var så ovanligt...

• Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)
  • Mrs Corbally

jo det är det..Men min man gillar det..

• Mrs Corbally

Ingen annan???
    Jag kan ju knappast vara ensam om detta...eller????

• Mrs Corbally

Bara för att för att flytta upp tråden....

(gud vad läckert...jag måste visst vara lite speciell iallafall då..hihihi..och så gör gubben min allt rätt!!!Bra att veta!!hihi )

• Mrs Corbally

Stilig Amelia

Vi har bott på irland ,men nu bor vi i sverige!!!

Jag lovar er..Har ni en riktig fontän, så märker ni det...lämnar nämligen "liten" pöl....

• Mrs Corbally

Att hela 70% får det hade jag ingen aning om....

Vad som är i "fontänen" är dels ett sekret från livmodern (har jag för mig att jag hört..eller så har jag helt fel..) och så en del urin... Vi får väl hööra vad Eldrid har att säga när hon kommer tillbaka...

Men jägarns så underbart det är!!!
    Ni som tycker att det är kladdigt osv...Jovisst är det det!! Men s*x ska vara kladdigt.....Sååååååååå mycket roligare..hihi

• Mrs Corbally

Vi flyttar väl upp denna trådlite tycker jag...

• Mrs Corbally

hj_77
    kan inte annat än att instämma...Den skicka en direkt till himlen....

• Mrs Corbally

Säg nått som vi inte har testat...hihi...
    En annan bra är i trappan!! Jag står i 90 graders vinkel nedåt och min man bakifrån.....den får en också att spruta rätt friskt!!!
    Eller varför inte göra det på ett armstöd på en bra fåtölj....KANON!!!!!!!!!

Nån som har flera roliga förslag??

• Mrs Corbally

Hmmm...Nu kommer vi in på ett känsligt ämne...men vi hartestat ....det var intressant...hihihi...och hmm..ja ni vet....

• Mrs Corbally

jag har inte varit inne här på länge....

Vi träffade ett par...svårt att bestämma vilket kön... beror ju llite på hur vågad man vill vara...och vilken läggning man har. Vi fick mersmak men det är svårt att få tag på likasinnade...

Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)