En till liten enkät...om s*x :-)
Min sambo får fontänorgasm nästan varje gång vi har sex. Jag tycker att det är helt fantastiskt att se hennes orgasm skjuta ut vätska. Alla här verkar inte ha full koll på denna gåva...
Min sambo får fontänorgasm nästan varje gång vi har sex. Jag tycker att det är helt fantastiskt att se hennes orgasm skjuta ut vätska. Alla här verkar inte ha full koll på denna gåva...
Tråkigt att denna tråd börjar ta slut. Vore kul att läsa och skriva mer om detta så fantastiska ämne. Har kanske som man en annan syn på saken. Har stor erfarenhet av "det magiska".
Min syn på saken är den att det inte finns något mer upphetsande än nar det sprutar ur underlivet. Ju mer vätska desto bättre. Har en del favoritställningar som funkar bra.
En ställning som är 100 procentig, är när hon sitter i soffan och har kasat ut så att rumapn och skötet är lite utanför kanten. Jag sitter på knä nedanför, håller upp hennes ben och stöter uppåt i henne och inte så djupt. Hon smeker sig själv samtidigt och på väldigt kort stund så sprutar, skvätter, forsar, rinner det ur henne. Jag blir helt nerblött och har bra koll på hennes fontäner. Testa gärna denna ställning och skriv sen hur det gick. Det var ett tips som heter duga...eller?
Mrs Corbally
Hade du testat den innan? Kom du mycket och hur upplevde din sambo det? Vore kul med fler personers upplevelser, så sätt igång och skriv nu!
Ja då satt man här igen för att kolla om någon svarat eller skrivit nått nytt om ämnet, men så var inte fallet. Kom igen nu! Berätta om era erfarenheter och om ni gjort något spektakulärt med er förmåga.