• Mrs Corbally

En till liten enkät...om s*x :-)

Jag och min man sat och pratade med ett par kompisar om olika org**mer. De berättade då att det är väldigt ovanligt med "sprut org*sm.

Hur är det med er?? Kommer ni mycket eller torr kommer ni??

Jag sprutar hej villt...och blev förvånad att det var så ovanligt...

• Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)
  • Mrs Corbally

Stilig Amelia

Vi har bott på irland ,men nu bor vi i sverige!!!

Jag lovar er..Har ni en riktig fontän, så märker ni det...lämnar nämligen "liten" pöl....

• Eldrid

Fontän orgasmer sägs vara ovanliga men runt 70% av sveriges kvinnor har just fontän orgasmer, hur vet jag detta då kan man fråga sig, räcker väl med att man säger blivande sexolog

• Jennifer E

Eldrid, menar du att 70 % får det regelbundet eller att 70 % någon gång har fått det? Det senare antar jag...

Hur blir man sexolog förresten? Kul!

• EmmaPemma

Eldrid:
    undrar samma som JenniferE, hur ligger det egentligen till med de här 70 %?
    Jag kan tänka mig att det är ganska vanligt eftersom jag får det ofta.
    Känner du till vad det är som sprutar (man ser ju liksom inte på sig själv )??

• Stilig Amelia

Hallå Eldrid? Vi är nyfikna

• EmmaPemma

Stilig Amelia:
    Eldrid kanske inte har blivit lika beroende som vi är ännu....

• Jisan

Det händer att jag får det, ibörjan kändes det som att jag kissade på mig...men sen insåg jag att det var inte det utan det var en fontänorgasm. Underbart! Jag får det nästintill bara när vi har oralsex å han retar upp mig till max..ni vet att man hela tiden ligger på gränsen till att komma å sen "får" man komma...då j*vlar!

• EmmaPemma

Jisan:
    du tog orden ur min mun...

• Stilig Amelia

Oj vad du beskriver bra, Jisan, sluta nu... man blir ju alldeles knasig på jobbtid

• EmmaPemma

Helgalet att sitta med sådant här på arbetstid..... .
    Tur att dagen snart är slut så man får komma hem...

Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)