• Mrs Corbally

En till liten enkät...om s*x :-)

Jag och min man sat och pratade med ett par kompisar om olika org**mer. De berättade då att det är väldigt ovanligt med "sprut org*sm.

Hur är det med er?? Kommer ni mycket eller torr kommer ni??

Jag sprutar hej villt...och blev förvånad att det var så ovanligt...

• Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)
  • Lilla_m

Tack, jag tror jag också redan är beroende!

• l i s a

jo då, det har hänt mig, inte vanligt men har upplevt det.

Sökte fakta på nätet, detta är vad jag hittar:
    (www.sof.nu/start.asp):
    "Vad betyder "fontänorgasm"? Kan alla tjejer få det?
    "Fontänorgasm" beskriver något som händer långtifrån alla tjejer. Det är helt enkelt att det sprutar (eller rinner ut) en genomskinlig, luktlös vätska ur slidan i orgasmögonblicket - en kvinnlig ejakulation, bara med den skillnaden att det förstås inte är sädesvätska som kommer, utan något annat - vad, är forskarna än så länge osäkra på. Somliga menar att det helt enkelt är en större mängd slidsaft som slungas ut på grund av slidans sammandragningar. "Fantastiskt skönt" säger en som upplevt fenomenet. Dock är "fonänorgasmerna" en rätt exklusiv företeelse, bara några procent av alla kvinnor säger sig ha upplevt dem. Kanske kan alla tjejer få dem, rent teoretiskt, men i praktiken är det ganska få som upplever "fontänorgasmer"."

• EmmaPemma

l i s a:
    tack för infon, då behöver jag inte noja så mkt längre då .

• Mrs Corbally

Vi flyttar väl upp denna trådlite tycker jag...

• aco

HA! Mitt omrade!!! Far fontänorgasm varje gang G-punkten stimuleras! Och om man är tveksam om man "bara är ovanligt vat" eller om det verkligen är en fontänogasm, da är man troligen "bara extra vat" eftersom en fontänorgasm inte lämnar nagon som helst tvekan.... Det blir VÄLDIGT; VÄLDIGT vatt....!!!

• Bonni

Jag får fontänorgasm och även ofta multipla orgasmer då g-punkten stimmulers. Jag kan varmt rekomendera att man använder en G-punktstav om man ännu inte hittat sin G-punkt. Det är verkligen en punkt alla tjejer borde ha koll på

• hj_77

Min sambo får fontänorgasm nästan varje gång vi har sex. Jag tycker att det är helt fantastiskt att se hennes orgasm skjuta ut vätska. Alla här verkar inte ha full koll på denna gåva...

• MsKingston

Quote; (l i s a)
    ***en kvinnlig ejakulation, bara med den skillnaden att det förstås inte är sädesvätska som kommer, utan något annat - vad, är forskarna än så länge osäkra på***

Hahahaaaa, låter nästan som Arkiv X. Tänk vad mystiska vi kvinnor är. Ska det vara så himla svårt att ta reda på vad det är?

Själv har jag aldrig upplevt det och jag kan inte ens föreställa mig hur det är. Men om det är skönare än en vanlig orgasm så hoppas jag att jag nångång får veta

• EmmaPemma

MsKingston:
    ja, vi kvinnor är ju ngt extra! .

• hj_77

Tråkigt att denna tråd börjar ta slut. Vore kul att läsa och skriva mer om detta så fantastiska ämne. Har kanske som man en annan syn på saken. Har stor erfarenhet av "det magiska".

Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)