• Jisan

En till liten enkät...om s*x :-)

Det händer att jag får det, ibörjan kändes det som att jag kissade på mig...men sen insåg jag att det var inte det utan det var en fontänorgasm. Underbart! Jag får det nästintill bara när vi har oralsex å han retar upp mig till max..ni vet att man hela tiden ligger på gränsen till att komma å sen "får" man komma...då j*vlar!

• Jisan

Jag kan rapportera att jag minsann fick det igår kväll (det är ju djävulskt att sitta här om dagarna.*fniss) Det var underbart som vanligt å min m2b uppslattar det väääldigt mkt! Som sagt knepet kan vara att man håller ut lite till, när man är på väg att komma, säg till honom att lugna ner sig så du kan "gå tillbaka lite" å sen på det igen, håll på så ett par ggr, å sen kan jag lova att det är grymt grymt skönt! Längtar redan tills ikväll!

• Jisan

Det har bara varit positivt att gå ner i vikt, är nere på minus 23 kilo nu, står väldigt still efter att jag fick diabetest å fick börja med insulin..men jag är glad att jag inte går upp iaf!
    Jag känner mig såklart snyggare, å iom köper jag lite mer sexiga underkläder å vågar ta för mig mer.. Så svaret är, sexlivet har bara blivit bättre!

• Jisan

Som sagt, testa genom att nästan nästa komma, men när du är så där nära att komma så ber du honom sluta, sen på det igen...å så gör du så ett par gånger å då kan jag garanatera att du kommer mkt starkare än vad du brukar...å vem vet, du kanske sprutar då oxå? Som sagt har själv bara upplevt det när det gäller oralsex, vi höll på i 1½ timme igår innan jag "fick" komma.

• Jisan

..*Fniss* Om vi övar ofta, jag vet inte om det har med det stundande bröllopet att göra men nu över vi typ ett par ggr om dagen. Så najs, hoppas att det håller i sig! Själv då? Övas det mkt?

• Jisan

Nej jag jobbar heltid, han med...men hinner oftast med en gång på morgonen eller varför inte en när man kommer hem å sen engång när man krupit ner i sängen för kvällen.
    Trolla, berätta.

• Jisan

Här gäller det att inte missa en endaste dag tjejer.

Svar på tråden En till liten enkät...om s*x :-)