Hej!
Tack för era svar. Jag har inte velat fråga henne direkt och göra en stor sak av det hela ifall det fanns naturliga orsaker till att hon inte svarat. Men nu känns det inte som att det finns det. Jag måste ändå kontakta henne på grund av en annan sak.
Dea: Jo, jag kanske skulle ha pratat med henne innan, men det blev liksom inte tillfälle till det eftersom det hände så himla plötsligt (som andra dumma grejer jag kan göra eller säga på fyllan).
mrs: Nej, jag skall inte skylla på alkoholen, jag säger inte att den är en ursäkt eller ens en "förmildrande omständighet" men den är definitivt en förklaring, eftersom jag hade övervägt konsekvenserna på ett klokare sätt om jag hade varit nykter. Men det behöver jag, som du säger, inte påpeka för henne. Hon gillar säkert inte att man betraktar hennes bror som ett fyllemisstag.
EmmaPemma: Jodå, det var nog ömsesidigt (har inte pratat med honom efter och kommer inte att göra det heller) men det verkade helt klart så då.
monalisa: Jag hade nog tänkt som du, det är därför jag är lite frågande och vill ha synpunkter från personer som inte tänker som jag. Jag hade nog mest garvat åt det.