• Sarge

Enkät: Er bröllopsbil ? Raggarbil eller Rolls ?

Hej på Er !

Tänkte bara kolla vad ni hade tänkt ha för typ av "bröllopsbil" ?

Blir det en fet 50-tals amerikanare, eller en klassisk bil, typ Rolls Royce.. !?
    Eller kanske nåt helt annat ??

Ni som redan är gifta: vad hade Ni ?

Kram på Er i transportdjungeln ;.-)

/Sarge

• Svar på tråden Enkät: Er bröllopsbil ? Raggarbil eller Rolls ?
  • Lill Anna

Volvo 740 :)
    Inte för att det är världens lyxigaste bil, men det är en bil som ligger oss varmt om hjärtat. När vi just träffats så åkte vi ofta runt i en 740, och så tänke vi att vi skulle återuppleva den tiden :)

• Frk Cattis

Det bidde en silverfärgad Bubbla Cab av 1969 års modell, trångt om benen för brudgummen, men vi är sååå nöjda iaf.

• Amathea

Våran är en Gammal Merca.... sån där svart, klassisk, gammal, mysig.

Att åka yenki (raggarbil) känns inte så kul, eftersom det tillhör vardagen på somrarna

• Decorist

Vi ska åka lastbil! En mörkgrön gammal veteran med mycket krom... =)

• TING

Vi åkte en fin Merca, trodde vi skulle få åka i pappas volvo, och de är inget större fel på den bilen.

Men mina föräldrar hade pratat med en bekant till dem och han är även far till en kille som jag var mycket god vän med i tonåren.

Han överaskade oss med att hämta oss och köra oss till hotelet, mycket stor och bekväm bil med skinnklädsel och allt.

Sedan hade även hans son varit så gullig och skickat ett SMS till min mobil och önskat stort grattis på bröllopsdagen.

Fast bilen i sig som sagt hade inte spelat någon stor roll i vad vi fick åka, skulle aldrig lägga flera tusen på att få bli hämtad i en fin bil i alla fall.

För av de pengarna kan jag göra annat roligt anser jag.

• Bonzan

Jag vet inte alls vad vi kommer åka nästa vecka, det är pappa som fixar det...Då kan det bliv vad som helst, grävmaskin, limo, volvon eller cabben....

• Grönkulla

Hyrbil från OK, 4:dörrars med luftkonditionering. Ingen aning om hur den ser ut, men svettas behöver vi inte göra!

• mooogn

Det blir väl hans lila Skoda Octavia, antar jag

• Venus

Vi kommer att åka limousine från kyrkan till festlokalen, tillsammans med tärnor och marskalkar.

• östermalmsbrud 2004

Vi kommer att åka limousine,

Svar på tråden Enkät: Er bröllopsbil ? Raggarbil eller Rolls ?