• Sarge

Enkät: Er bröllopsbil ? Raggarbil eller Rolls ?

Hej på Er !

Tänkte bara kolla vad ni hade tänkt ha för typ av "bröllopsbil" ?

Blir det en fet 50-tals amerikanare, eller en klassisk bil, typ Rolls Royce.. !?
    Eller kanske nåt helt annat ??

Ni som redan är gifta: vad hade Ni ?

Kram på Er i transportdjungeln ;.-)

/Sarge

• Svar på tråden Enkät: Er bröllopsbil ? Raggarbil eller Rolls ?
  • agustibrud

Vi ska åka i en gammal röd folka (cab) som mina svägerskor har fixat genom en kompis mamma.

• Tant Pernilla

Vi hyrde en "simpel" Audi kombi - metallicgrön så den skulle passa lite i alla fall - på Statoil. Ganska oromantiskt kanske, men väldigt praktiskt när vi skulle få hem alla presenter och returflaskor!

• esso

vi ska åka i en gammal och otroligt fin vit amazon :D

• Stockholmsbröllop

Vi ska aka en Cadillac fran 40 talet, passar da fastmannen ar amerikansk.

• Nicoline

Vi åkte i en Audi A-4 cabriolet som var av förra årets modell. En överraskning från svärföräldrarna.

• gryning

Vi ska åka i en lånad gigantisk amerikansk krigsjeep, "Hummer" heter den och ser ut som en svart blank barack. Inte riktigt min flickdröm, men... Han tycker att det är det manligaste någon nånsin åkt. Jag tror att de kostar 850.000 i inköp. Jag har väl inte nog med testosteron för att impas av sånt... :-7

• Fru Åsagåsa

Åh gryning,
    du får mig att skratta! Hummern är verkligen stor som en barack - men det är nog många mäns dröm att köra/åka sån nån gång...

Vi hade en gammal Ford från tidernas begynnelse, den var superfin! Mannen som körde hade dagen till ära pressat sig i sin farfars frack och hängt gamla skor och en skylt med "nygifta" på bak :)

• augusty

Vi åker i vår egen snyggaste bil (blå Audi TT)som är snabb och snygg, men antagligen inte helt enkel att ta sig in i med brudklänning - min karl får väl lyfta in mig

Svar på tråden Enkät: Er bröllopsbil ? Raggarbil eller Rolls ?