Nu har jag fått nog!
Har du testat kopparspiral? Jag funderar själv på att kolla upp det. Kodom och pessar är så meckigt och förstör spontaniteten tycker jag.
Har du testat kopparspiral? Jag funderar själv på att kolla upp det. Kodom och pessar är så meckigt och förstör spontaniteten tycker jag.
Måste såklart ge mig in i pessardebatten. Nackdelen, tycker jag, är att det är lite krångligt. Inte själva insättandet, det är i stort sett lika smidigt som kondom. Ofta befinner vi oss i annat rum än pessaret och då måste man ju avbryta för att spring och hämta det. Man måste också alltid komma ihåg att ta med sig det överallt, och det är jag sämst på. Det fungerar alldeles utmärkt att ha sex ofta, vi testar det ofta . Lite, lite krångligare än kondom, men skönare då det inte känns.
Visst kan det vara värt att prova, men om man har känsliga slemhinnor ska man kanske vara lite försiktig. Jag har själv fått problem och kommer antagligen sluta med pessaret. Jag har aldrig tidigare haft problem med känsliga slemhinnor.
Xite:
Och så menar jag att om man inte funnit saker som är ännu trevligare, då har man inte försökt tillräckligt.
-Eller så har de killar du haft inte haft tillräckligt skön grej?
Även om vi har sex och väntar i timmar med att sticka in den så är det absolut skönast med den i mig, men visst ju längre vi väntar desto bättre. Skönast multipla o'rgasmer får jag då också. Mmmmmmm.....
Jag tror att jag är minst lika erfaren och har experimenterat lika mycket som du Xite och jag gillar fortfarande penetreringen bäst.
Vad man gillar och inte gillar beror nog mer på hur man är skapt och mindre på hur mycket man experimenterat.
Du har ifrågasatt våra fantasier och tror att vi inte har försökt tillräckligt. Men vem är du att avgöra det? Bara för att man inte talar om för alla vad man gör i sänghalmen så betyder ju inte det att man är oerfaren, men det tror jag du vet också.
Xite:
Du skrev: Det är ju du som är enkelspårig och tror att det inte går att hitta på bättre saker för henne.
Svar: Det har jag väl adrig påstått?
Citronisen, du har så rätt. Förlåt Valjkyria att jag använde din tråd till att argumentera om andra saker!