• Cheri

Nu har jag fått nog!

Jag har aldrig övervägt att testa pessar _just_ för att det verkar så krongligt!

Jag är sämst på att komma ihåg mina P-piller så jag missade rätt offta (=kondom i alla fall :() plus att jag fick kraftiga humörsvängningar (öh, läs blev aggresiv) och min sexlust försvan!

P-sprutan gjorde ju att jag slapp ta ett piller varje kväll (och att jag slapp att ha mens =UNDERBART) men jag hade fortfarande sängt sexlust!

Kondom är ju lätt att få tag på om man glömmer sin p-metod hemma! Men annars är det lite "osexigt" (smakar ju inte så gott och LUKTAR ju inte så gott)

Spiral rekomenderas ju inte till kvinnor som inte fött barn, för att de kan göra _väldig_ ont om man inte "töjt" öppningen! Dessutom har jag hört av killar som lever med det att man kan "slå i" snorren i den och att det då "stix", kan ju inte vara så kul! (finns ju risk att man då "lägger band på passionen" för att inte göra sig illa)

Nu kör vi "brandman" men det är ok för oss för nu är det mindre än en månad till bröllopet! (Hoppas att vi har "tur" några månader till däremot ;))

Efter det "Jennie med ie" har skrivit funderar jag nästan på att prova Pessar!!!

Jennie
    Du kanske skall bli försäljare?

• Cheri

:D

"Är du impotent?, jaha? Det är väl bara att använda händer och tunga då! Vad är problemet?"

*Asgarv*

• Cheri

Xite

JAG har inte dålig fantasi alls faktiskt!
    Vi gör massor av mysiga saker!

Men det betyder ju inte att jag vill _ge upp_ "det" bara därför!

Oavsätt villken del av samlivet man "måste avstå" är det ju jättesynd och onödigt!

• Cheri

Electric Lady

Vad är det som är en bra vinkel?
    Hittar inte inlägget du kommenterat...

Kan du inte berätta igen så jag också hajjar?!? :D

• Cheri

"Dö-ö" *korkad* det inlägget svarade ju till och med JAG på!

Jisses!

Nä visst finns det MASSOR av mysigt man kan göra men det betyder ju inte att man vill _ge upp_ det man behöver preventivmedel för!

Xite
    Kul att du insåg hur hårt du gått fram med att om man inte tycker som du så är man helt enkelt fantasilös!

Jag gilla penetrationssex för att det känns så naturligt! Liksom lite... "urkvinnan in action"

• Cheri

Mumin

Han har inga problem med att han "slår i den" och sticker sig?

Har du fött barn eller provade du ändå?

Svar på tråden Nu har jag fått nog!