Inlägg från: Ei saa peitää |Visa alla inlägg
  • Ei saa peitää

Hårig eller inte?

Jag föredrar att vara rakad därnere. Lämnar lite ansat hår ovanför så helrakad är jag inte. Tycker jag tappar känseln med för mycket hår. Dessutom vill jag ju inte att min man ska få en hårboll i munnen.

Använder rakapparat eftersom jag är rädd och skära mig med en hyvel.

• Ei saa peitää

Jag tror inte folk tycker att hår är äckligt i sig utan det är att få hår i munnen som är äckligt. Hår har ju en förmåga att lossna när man är där och pillar.

• Ei saa peitää

Carin J: Jag har rakat mig i flera år och aldrig haft problem med svamp men visst kanske det blir luftigare med hår men då tror jag snarare att tajta jeans och täta trosor är boven till att man får svamp. Det blir ju ingen luft då heller eftersom håret trycks ihop och det blir tätt.

Angående pedofili så har jag inte märkt av några såna tendenser hos min man. Jag rakar mig både för min och min mans skull eftersom jag tycker jag får sämre känsel med hår och dessutom slipper han hår i munnen.

• Ei saa peitää

Det har aldrig slagit er som är emot rakade kön att man kan få mer känsel utan hår? Så är det i alla fall för mig så jag gör det visst för min egen skull. Oralsex utan hår är tusen ggr skönare än med hår. Så det så. Sen att min man uppskattar det mer utan hår gör ju inte saken sämre. Testa själva får ni se.

Att jämföra med hår på huvudet blir väl ändå lite snedvridet eftersom man aldrig slickar nån på huvudet.

• Ei saa peitää

Hehe, ja det kanske är så att jag egentligen skulle bli man med tanke på hur mycket hår jag har där nere och på benen. På benen kan håret bli 2 cm vilket jag tycker är i längsta laget och där nere växer det långt in kan jag säga. Så för mig blir det rätt stor skillnad på hur känslig jag blir om jag är rakad resp. orakad.

• Ei saa peitää

Gealach: Tänk va mycket härligt du går miste om om du skippar oralsex. Det är ju det lättaste sättet att få orgasm på. I alla fall för mig. Min man älskar att ge mig det så då är det väl bara att tacka och ta emot.

Sen är jag lite nyfiken på vad det är folk har i munnen som du inte vill ha "därnere"? Jag menar, då vill du väl inte kyssas heller för hur mycket bakterier och sånt finns det inte i munnen.

• Ei saa peitää

Nejdå, jag försöker inte övertala Gealach att testa oralsex. Det var bara uttrycket "Det finns saker folk har i munnen som jag inte vill ha i underlivet" som jag ställde mig lite frågande till med tanke på att man gärna kysser varann när man har sex.

• Ei saa peitää

Jo men det brukar man väl inte direkt ha i munnen när man har sex...

• Ei saa peitää

Hahaha!!! Ja det gäller väl att se upp antar jag. Man vet ju aldrig...

• Ei saa peitää

Haha. Vilket fint ordspråk Ann Nonym. Nä om man skulle ta och kamma till sig lite kanske. Hehehe...

• Ei saa peitää

Men hallå, ser man inte skillnad på ett barn och en vuxen så tycker jag man bör kolla synen för då har man allvarliga problem.

• Ei saa peitää

Om jag uppfattat det hela rätt med jämförelsen plattbröstade och rakade kön så var det så att vissa verkade tycka att killen var pedofil om han tände på ett hårlöst kön. Därav jämförelsen med små bröst eftersom barn också har små bröst.

Jag kan också tycka att resonerar man så att om man gillar ett hårlöst kön så är det som att ha sex med ett barn så är även plattbröstade som att ha sex med ett barn. Det är ju inte så att man tänder på själva könet/brösten som sådant utan på personen i sig så jag fattar inte hur man kan tro att bara för att man gillar rakade kön så är man typ pedofil.

Jag kanske rörde till det hela men jag hoppas ni förstod vad jag menade.

• Ei saa peitää

Som komplement till Liandrin och *Blomman* så kan jag tillägga att många nog inte vill ha hår för det killas i näsan och fastnar i halsen.

Svar på tråden Hårig eller inte?