Hårig eller inte?
En liten nyfiken undran bara..
"Där nere", hår eller inte? Och om inte, hur mycket tar ni bort och hur gör ni det?
Har precis upptäckt att det kan vara trevligare utan nämligen!
En liten nyfiken undran bara..
"Där nere", hår eller inte? Och om inte, hur mycket tar ni bort och hur gör ni det?
Har precis upptäckt att det kan vara trevligare utan nämligen!
Med. Kliade utan.
Kliade utan på mig med, men jag ansar riktigt kort med sax. Och noppar formen med pincett.
På min partner tycker jag det är bättre med rakat, speciellt när det gäller den orala biten. Men det är inget "krav".
Utan. Kliande med.
Har kvar hår fram i en trekant men tar bort det på blygdläpparna eftersom det, just som du Undra skriver, är trevligare då. Det känns mer helt enkelt. Jag rakar med Venus-hyveln och måste passa på att säga att den verkligen är oslagbar för dessa ändamål! Helt ojämförbar med andra raka hyvlar. Jag har aldrig skurit mig med den tex eftersom den faktiskt (med risk för att låta allt för reklampåverkad) följer kroppens konturer... ja jösses, det låter verkligen reklam men det är verkligen så tycker jag!
Ha så kul! :D
rakar bikinilinje och ansar även lite med sax.
håller med "l i s a" angående venus-rakhyveln - den är kanon!
Ingen kasslermutta! Hår hår hår.
Utan! Lämnar lite fram. Klart snyggare och när jag någon gång lämnar kvar hår så kliar det ju så förskräckligt!
Tycker att venushyveln är sämre än mach3 eller vad den nu heter.
Kasslermutta. *skrattar*. Måste nästan börja kalla musen för det...
Hår här med! Och nu när jag visualiserar en "kasslermutta" i huvudet så är jag ännu mer övertygad om att jag ALDRIG kommer raka mig! EL- ett helt uuunderbart ord, tack!
Ja jag tror ju att det borde bli kliande o risk att man skär sig ju om man ska raka när man har så känslig hud.
Jag rakat bikinilinjen med lady shave, gillar inte när hår sticker ut ut trosorna.
Men sen så gillar jag att jag har hår, minns ju hur "mogen" man kände sig i tonåren när det växte.
Vill ju inte se ut som ett barn.
Utan.
Har ungefär samma frisyr som lisa.
Känner mig helt enkelt fräschare utan och min sambo uppskattar det mer.