• Undra

Hårig eller inte?

En liten nyfiken undran bara..
    "Där nere", hår eller inte? Och om inte, hur mycket tar ni bort och hur gör ni det?

Har precis upptäckt att det kan vara trevligare utan nämligen!

• Svar på tråden Hårig eller inte?
  • Jennie med ie

Apropå att hitta *s* Ni vet väl varför könshår är "krulligt"?

Jo för att man inte ska sticka ut ögonen på folk *S*

Ja jag vet, sjuk humor......

• Juvelia

Är CareBear samma här som på tradera ? *nyfiekn *

• Jennifer E

Definitivt rakat! Tycker bäst om när han är det också men han är inte riktigt lika flitig med hyveln som jag...

• Brudzilla

ho, ho, ho! skrattar så jag gråter över den här tråden!
    Bra mer skratt åt folket!

Själv har jag inte bestämt frisyr än...helt rakat känns fel,afro-nej tack

tycker nog nåt mittemellan är bättre men fördrar vaxning eftersom jag är så latoch det kliar ju när det växer ut...usch.

EL - vad kommer kasslermutta ifrån?

• miff

Rakar aldrig! Skulle inte falla mig in. Har gjort det en gång för att testa, men det kliade som bara den när det växte ut. Sedan är det lite av en principsak också. Rakar helst inga andra delar av kroppen heller.

• Jema

Där nere ska det INTE vara helrakat då man lätt ser ut som ett litet barn (min åsikt).
    Däremot MÅSTE bikinilinjen vara fixad + att där ska vara ansatt

Jema

• CareBear

Juvelia

Inte samma CareBear.....

• Lill Anna

En gång aldrig mer.. Hade tråkigt en kväll i badet och beslöt mig för att raka mig "där nere".
    Jag lovar, jag kunde inte sova på flera dagar, det stacks, det kliade, det blev svettigt.. Så jag föredrar hår. ;)

• Charlize

Jag är så gott som alltid mer eller mindre rakad... Ibland låter jag det växa igen lite eftersom jag lätt blir irriterad om jag rakar för ofta.
    Sparar oftast en liten tofs eller sträng, men ibland åker rubbet!
    vet ju att min man älskar när jag är rakad, precis som att jag gillar när han ansar sig... :)

Jag använder oftast hyvel, men ibland även hårborttagningscreme, fetersom det håler lite längre och håren som växer ut blir mjukare.

Jag tycker att det känns fräschare, lättare att hålla rent coh inte alls lika svettigt och unket som det är med hår... Men det är ju vad jag tycker...

Svar på tråden Hårig eller inte?