Hårig eller inte?
En liten nyfiken undran bara..
"Där nere", hår eller inte? Och om inte, hur mycket tar ni bort och hur gör ni det?
Har precis upptäckt att det kan vara trevligare utan nämligen!
En liten nyfiken undran bara..
"Där nere", hår eller inte? Och om inte, hur mycket tar ni bort och hur gör ni det?
Har precis upptäckt att det kan vara trevligare utan nämligen!
Jag fick ett tips en gång att stryka på torrt deostick efter jag rakat bikinilinjen. Fick alltid små röda prickar som såg ut som finnar innan. Efter jag började använda deostick har jag inte haft det. Jag använder Nivea stick. Oslagbart!
gryning:
skrattar stort när jag läser ditt inlägg . I den här galna världen skulle jag inte bli förvånad om det blir "inne" att reducera allt saliv från munnen
.
Det är självklart bra att vi är olika, tur bara att min partner älskar att jag har "lagom" med hår kvar.
Skogstoka:
är det alltså ett sådant där fast deo-stick du använder?
EmmaPemma: Ja, ett sånt fast, torrt deostick som är lite oval i formen.
Allt ska bort
Jag har en brasiliansk vaxning inbokad varje månad tillsammans med axillvaxning.
Salong astron är billig även om hon är lite slarvig och stället lite ostädat
Skulle inte vilja vaxa mig därnere
skulle nog bli hyvel i så fall
Skogstoka:
tack för tipset, jag skall testa det .
Nej, att vaxa allt därnere låter alldeles för farligt. Om jag absolut skulle vilja ta bort det så skulle det få bli med rakhyvel (men det lär ju inte hända ).
Jag som inte ens klarar av att vaxa benen utan att skrika högt!!! Fattar inte hur folk klarar av att vaxa känsligare ställen...
miff:
nej, precis så känner jag med! man är ju rädd att "knappen" skall åka med i farten .
EmmaPemma:
Precis! Fattar folk vilka risker de tar, egentligen? :D
Gealach:
nej, det kan de inte göra!
Det borde finnas varningstexter .
Hur gör ni som vaxar alltihopa? Går ni till en salong? (det måste ju isf kännas väldigt pinsamt).
Appropå ngt helt annat; är det ngn som har testat att vaxa överläppen (det är väl så det heter när man tar bort "mustachen"). Erfarenheter är välkomna!!!!