• Undra

Hårig eller inte?

En liten nyfiken undran bara..
    "Där nere", hår eller inte? Och om inte, hur mycket tar ni bort och hur gör ni det?

Har precis upptäckt att det kan vara trevligare utan nämligen!

• Svar på tråden Hårig eller inte?
  • Ei saa peitää

Haha. Vilket fint ordspråk Ann Nonym. Nä om man skulle ta och kamma till sig lite kanske. Hehehe...

• mattii

Om jag förstod det rätt Ei saa peitää så blev det inte mycket kamning

• Liandrin

Jag upptäckte att det var oxå mycket trevligare utan, men då var min sambo mera besviken *skrattar* han blev nästan äcklad eftersom det kändes som en baby :/

• *Blomman*

Med tanke på diskussionen innan så måste jag bara säga att jag tycker synd om de kvinnor som inte har några bröst. De killar som tänder på dem måste ju vara pedofiler enligt vissa personers resonemang.

Håller med personer innan, det blir mycket bättre känsel att vara rakad.

• EmmaPemma

*Blomman*:
    Jag har aldrig sett en kvinna utan bröst?!
    Förutom de som tvingats ta bort dem pga cancer, men då brukar man ju ersätta med inlägg eller plastikkirurgi.

• *Blomman*

Förlåt att jag skrev så klumpigt, men jag menar kvinnor som är platta.

• Jennifer E

Jag svarar på den ursprungliga frågan, helt utan att kasta mig in i de flummiga diskussionerna ovan!

Jag tycker att det på alla sätt känns bäst utan, inte minst i sängen. Sambon rakar sig ibland, men det är så sällan så att jag tycker inte att det är värt en "skön gång" för att sedan stå ut med allt stubb i X antal veckor innan det har lurvat till sig igen. För mig är det inte viktigt att han är rakad och om det ska vara rakat så ska det skötas. Basta!

• EmmaPemma

*Blomman*:
    jag ser sällan kvinnor som är helt platta - oftast finns det lite grann. Jag tycker iaf inte att småbröst är jämförbart med ett rakat kön.

• Bonni

Jag epilerar bort det mesta och sambon rakar bort allt. Vi föredrar att ha det så.

Jag har läst tidigare inlägg och tycker kanske inte att man behöver lägga några värderingar alls i hur ansad eller icke ansad man är mellan benen. Det är en smaksak vad man föredrar och så länge man trivs med det så existerar ju inget problem.

Att förknippa hårfritt med pedofeli är lika befängt som att man automatiskt skulle tända på småpojkar för att man föredrar sin partner utan skägg. Att påstå sådana samband är ju ett fruktansvärt påhopp mot de män som föredrar lite mer rakat. När min blivande läste tråden så blev han ordentligt upprörd.

Pedofeli innebär att man tänder på barn inte att man tänder på hårfri kön.

Svar på tråden Hårig eller inte?