• Undra

Hårig eller inte?

En liten nyfiken undran bara..
    "Där nere", hår eller inte? Och om inte, hur mycket tar ni bort och hur gör ni det?

Har precis upptäckt att det kan vara trevligare utan nämligen!

• Svar på tråden Hårig eller inte?
  • CareBear

Både jag och min älskling är hårlösa
    "därnere" eftersom vi tycker det känns
    fräschare så.

• Ei saa peitää

Jag föredrar att vara rakad därnere. Lämnar lite ansat hår ovanför så helrakad är jag inte. Tycker jag tappar känseln med för mycket hår. Dessutom vill jag ju inte att min man ska få en hårboll i munnen.

Använder rakapparat eftersom jag är rädd och skära mig med en hyvel.

• *Juniphé*

Om jag inte vore så förbaskat hårig i RÖVA så hade jag nog låtit bli att raka mig - Bortsett från Bikinilinjen som gärna når ner till mitten av låren - alltså MÅSTE BORT!

Så när jag ändå rakar mig i RÖVA så brukar jag ansa lite runt MURRAN också. Fast inte så man är len som en bebisrumpa, utan jag tar bara bort det vildvuxna och klipper ner resten till behaglig längd.

Konstigt att jag är så behårad där? Har knappt några hårstrån under armarna. Och mycket tunnt hår på huvudet... Skumt!

Tjipp Tjapp!

• *Juniphé*

hmmm... mycket men tunnt hår på huvudet ska det vara... ingen flint här inte :D

• EmmaPemma

Min sambo gillar hårbollar

• CareBear

Ja smaken är ju som baken..........= )

• EmmaPemma

CareBear:
    ja, så länge man tycker lika är det inga problem .

Tyckte Ei saa peitääs inlägg var lite roligt! .

Tror nog att det beror lite på hur kraftig hårväxt man har - om jag hade jätte mkt skulle jag ta bort mer än vad jag "behöver" göra nu.

• Liten Ida

Jag rakar med blygdläpparna med Venus-hyveln och vanligt rakskum. Sedan en liten ansad "p o r r -tofs" ovanför springan. Tycker att det känns skänast med rakat

• Gun

Ibland ansar jag längden lite, så det ska bli enklare att "hitta". Jag uppskattar när min man "rensar" lite också. Linjerna tar jag bara itu med när jag ska ha baddräkt, dvs en gång hittills denna sommar...

• Jennie med ie

Jag har varit helt utan vid ett tillfälle och tyckte inte det var trevligare, så jag lät det växa igen. Nu ansar jag lite då och då men inte mer än så... jag trivs rätt bra med min lite nerklippta buske *s*

Svar på tråden Hårig eller inte?