Hårig eller inte?
En liten nyfiken undran bara..
"Där nere", hår eller inte? Och om inte, hur mycket tar ni bort och hur gör ni det?
Har precis upptäckt att det kan vara trevligare utan nämligen!
En liten nyfiken undran bara..
"Där nere", hår eller inte? Och om inte, hur mycket tar ni bort och hur gör ni det?
Har precis upptäckt att det kan vara trevligare utan nämligen!
Tror det var Brudzilla som undrade om ordet "kasslermuttas" uppkomst!
Jag har en liten fråga. Jag rakar bikinilinjen med epilator och läpparna med rakhyvel. Det går jättebra och får inga prickar alls, men.... när jag ska raka venusberget (använder hyvel där) får jag massor röda prickar. Asfult!!!
Har ni någon rakhyvel ni rekommenderar. TYcker inte om hår
Ah, sorry DramaQueen, det var Brudzilla som ställde den för mig obegripliga frågan som ledde till ett för dig obegripligt svar!
BRUDZILLA! För svar på din fråga, kolla mitt inlägg ovan!
EL, Det är hur som helst ett underbart ord och uttryck!
PÄLS! Musen är ett pälsdjur.
Hej!
Ett tips till alla som får inflammerade hårsäckar:
använd en antiseptisk gel efteråt. Svider som 17 sjörövare och krigsdans är obligatoriskt. Men å andra sidan så slipper iaf jag onda hårsäckar och röda prickar.
Jag rakar ibland men är kluven. Vill gärna ha kvar håret men det blir lite svårare att hitta och oralt... näe... ingen höjdare.
Så det blir rakat som sen får växa ifred.
Rakar bort det med jämna mellanrum. Får lite assistans också. *trevligt*
När jag badar "offentligt" trimmas bikinilinjen alltid men annars är jag för lat
Både jag och min sambo rakar oss, men de gjorde jag långt innan vi blev ett par, och han likaså.. Själv tar jag bort allt, förutom en liten sträng på venusberget..
Själv tycker jag de är äckligt med hår på mitt eget kön, men skulle sambon välja att inte raka så gör de inget.. Men de är som jag själv känner..
Håller med busga_mamman. Vad gör du för att bli fri från röda prickar?
Gnu:
Rakar bikinilinje,"toppar" det andra. :)