Hårig eller inte?
En liten nyfiken undran bara..
"Där nere", hår eller inte? Och om inte, hur mycket tar ni bort och hur gör ni det?
Har precis upptäckt att det kan vara trevligare utan nämligen!
En liten nyfiken undran bara..
"Där nere", hår eller inte? Och om inte, hur mycket tar ni bort och hur gör ni det?
Har precis upptäckt att det kan vara trevligare utan nämligen!
Gealach: Tänk va mycket härligt du går miste om om du skippar oralsex. Det är ju det lättaste sättet att få orgasm på. I alla fall för mig. Min man älskar att ge mig det så då är det väl bara att tacka och ta emot.
Sen är jag lite nyfiken på vad det är folk har i munnen som du inte vill ha "därnere"? Jag menar, då vill du väl inte kyssas heller för hur mycket bakterier och sånt finns det inte i munnen.
Tycker inte vi ska försöka övertala Gealach att testa ora1sex eller nån annan slags sex, ett sånt beslut ska komma av lust.
Nejdå, jag försöker inte övertala Gealach att testa oralsex. Det var bara uttrycket "Det finns saker folk har i munnen som jag inte vill ha i underlivet" som jag ställde mig lite frågande till med tanke på att man gärna kysser varann när man har sex.
De har du ju förstås rätt i.
Ei saa peitää
Det finns väl mycket saker som man har i munnen men inte vill ha i underlivet. T.ex. Snus, Cigaretter, Tandborsten, Bestick. etc. Listan kan göras hurlang som helst.
Jo men det brukar man väl inte direkt ha i munnen när man har sex...
Ei saa peitää
En gång tog min kille mig bakifrån när jag borstade tänderna
blev mycket gurgel då antar jag
Hahaha!!! Ja det gäller väl att se upp antar jag. Man vet ju aldrig...
Hahahaha, ja precis
Det man inte har i munnen får man ha mellan benen....
Nej, nu börjar det här spåra ur *ler*