Hårig eller inte?
En liten nyfiken undran bara..
"Där nere", hår eller inte? Och om inte, hur mycket tar ni bort och hur gör ni det?
Har precis upptäckt att det kan vara trevligare utan nämligen!
En liten nyfiken undran bara..
"Där nere", hår eller inte? Och om inte, hur mycket tar ni bort och hur gör ni det?
Har precis upptäckt att det kan vara trevligare utan nämligen!
hår!
han vill inte att jag rakar mig helt och inte jag heller....ansar en hel del, det ska ju inte vara en skog lixom...
Blir lite förvånad över att så många tycker det är äckligt med hår .
Jag tycker att det ser äckligt ut att raka bort allt - då ser man ju ut som ett barn. Skulle bli lite skrämd faktiskt om min partner tände på ngt sådant.
Men det är ju som jag tänker, och jag menar inte att killar som tänder på rakade kön automatiskt tänder på barn (så hoppas verkligen inte att ngn missuppfattar mig nu).
Angående orals*x förstår jag inte riktigt heller vad som är problemet. Om man ansar så det inte är en hel skog kvar så är ju inte risken att han skall behöva få massa hår i munnen så stor heller.
Håller med EmmaPemma om att det ÄR förvånande att något så väldigt naturligt kan förvandlas till att bli något äckligt??
Tänk om folk tyckte det var äckligt att ha spott i munnen och lade ner timmar på att torka insidan av sina kinder eller köpa olika medel för att täppa igen salivkörtlarna? För att det "ser snuskigt ut när tungan blänker där inne" eller blir "motbjudande när man kysser någon"??
Eller äckligt att ha ögonfransar?
Äckligt att ha tånaglar?
Äckligt att vara som man är skapt?
hårig är man ju *s*
fast går ju att toppa
Jag tror inte folk tycker att hår är äckligt i sig utan det är att få hår i munnen som är äckligt. Hår har ju en förmåga att lossna när man är där och pillar.
kände mig bara tvungen att komentera lite ang dit namn ei saa peitää.
vad får inte övertäckas
Ja säg det.
Som Gud skapade mig: hårig! Jag tycker bara att det är bökigt, jobbigt och ansträngande att raka mig. Jag tycker att det är skönt att ha hår också (och maken har aldrig klagat, så varför skulle jag?) Jag rakar mig inte gärna under armarna heller.
Alla hårstilar har väl sin charm, är ju skönt att vi är olika.
Jag tycker att det här kliandet försvinner när man rakat sig ett par gånger. Första gångerna kan det vara jobbigt men jag tycker det försvinner när kroppen vant sig vid att håret med jämna mellanrum åker bort!
Rakar inte själv allt men mycket och tycker det ser fräschare ut! Känns vekligen fräschare också!