Carin J:
BT är fullt av kvinnor som kan tänka själva och stå upp för sig själva. och det har ju inget med hur håriga de är att göra.
Varför ska ni förutsätta att de som väljer att raka sig där nere inte har valt det själva utan blivit "tvingade" till det?
Gealach:
Kul för dig att du gilar ditt könshår... Men att dra paralleller till att man i så fall skulle raka av håret även på huvudet är väl att överdriva lite va?
EmmaPemma:
Finns det bara ett ideal som är "rätt" alltid? Alla människor är ju olika, har olika preferenser och olika ideal, och tur är väl det...!
Brukar ni titta på p*rrfilm förresten? Och hur ser tjejerna ut där? Oftast är de ju rakade, eller hur? Ligger din kille där och tänder inte alls på filmen då, eller gör han det? Och hur är det då med din respekt för honom....? Fast ni kanske bara tittar på 70-talsp*rrisar...... ;)
Jag skulle för övrigt inte bli lessen om min man skulle påpeka om några år att jag kanske lagt på mig lite, eller om han skulle föreslå att jag lade in silikonimplantat (om brösten skulle "försvinna" efter några barn). Han skulle ju aldrig tvinga mej till nånting, men eftersom jag aldrig vill bli en sån som "förfaller" helt och slutar bry mig om mitt utseende bara för att jag är gift, så skulle jag uppskatta att han är ärlig mot mig.
Och det gäller ju inte bara utseendet, utan om något annat förändrats i förhållandet också. Då är vi överens om att prata om det och hitta en lösning innan problemet blir för stort för att klara av.