• *Blomman*

Hårig eller inte?

Med tanke på diskussionen innan så måste jag bara säga att jag tycker synd om de kvinnor som inte har några bröst. De killar som tänder på dem måste ju vara pedofiler enligt vissa personers resonemang.

Håller med personer innan, det blir mycket bättre känsel att vara rakad.

• *Blomman*

Förlåt att jag skrev så klumpigt, men jag menar kvinnor som är platta.

• *Blomman*

EmmaPemma

Ok, jag har sett en hel del kvinnor som är helt platta precis som man var när man var liten och jag tycker att det verkligen går att jämföra med rakat kön.

• *Blomman*

Folk har verkligen missuppfattat mitt inlägg.

Många personer här klagar på de som rakar bort allt hår där nere eftersom de då ser ut som barn och då måste deras killar ha pedofiliska tendenser. Detta tycker jag är sjukt!

Därför drog jag parallellen med kvinnor som har helt platta bröst. I så fall enligt vissa personers resonemang måste killar som tänder på de tjejerna också ha pedofiliska tendenser för platt bröst hade man ju när man var liten flicka.

Jag ville bara visa de som är så upprörda över folk som rakar sina kön, att de kan lägga ner. Pedofili är något helt annat än att tända på ett hårlöst kön.

Inget ont om plattbröstade tjejer, verkligen inte! Enda skälet till att jag tycker synd om dem är vissa kvinnors resonemang om pedofili.

• *Blomman*

Ei saa peitää

Precis, du förstod mitt resonemang. Tack för att du utvecklade det mer så att resten kan förstå vad jag menar. :)

• *Blomman*

EmmaPemma

Kan du utveckla varför det skulle vara två skilda saker?

• *Blomman*

Håller med Liandrin, men jag tror inte att alla killar som gillar helrakat gör det pga att de har sett det i porrfilmer, utan tycker bara att det ser mest fräscht ut. :)

Svar på tråden Hårig eller inte?