• Arwen77

Svartsjuk å misstänksam

Tillhör en av de flitiga i "flirtar när jag dricker-tråden". Grejen e den att jag Dessutom är väldigt nojjig så ort han går ut, utan mig. Han tenderar att bli väldigt full och jag är orolig för att han går över gränsen och är otrogen. Egentligen vet jag inte varför jag känner såhär. Han har aldrig gjort mig svartsjuk eller gått över gränsen, men jag blir såhär ändå. Kanske för att han blir så himla full. Vill ju inte att vi inte ska kunna gå ut på vars ett håll. Jag måste kunna festa med mina vänner å han med sina. Vad gör man åt sånt här? Hur blir man lugnare? Blir det bättre när man flyttat ihop..då vet man ju att han kommer hem åtminstone..!?

• Svar på tråden Svartsjuk å misstänksam
  • Arwen77

Ja...jag vet. Han är inte ute jättemkt heller, men ibland med jobbet eller med polarna...kanske i snitt nån gång i månaden...MAX.

nej...jag vet att han kan vara lika otrogen fast vi flyttar ihop, men jag menar bara att som det är nu ligger jag och funderar enda tills dagen efter när han inte e bakis mer å hör av sig till mig. Bor man ihop ses man tidigare...Jag menar med tanke på mitt tänkande alltså. Inte lika lång stund att fundera på.

Han har aldrig varit flirtig när jag har varit med...det har däremot jag när han varit med..Så det kanske är det som e grejen..att jag vet hur man sjäv är. Plus att (jag tycker iaf..*s*)han ser bra ut å så...Men det e ju egentligen inte LÖNT att fundera..man blir bara ännu nojjigare,....

• Arwen77

Miniängeln: Kloka ord!!! Jag HAR haft dåligt självförtroende innan, men det börjar bli bättre. Har varit singel ett tag mellan detta å förra förhållandet (som var långt)...Då var jag ute en hel del och fick bekräftelse som BORDE göra att jag inte är osäker eller har dåligt självförtroende. Men lite finns ju kvar...Man ändrar sig inte så. Och japp, visst söker jag bekräftelse genom mitt flirtande, absolut. Säkert ett behov jag har efter mitt förra förhållande...som var sååååå slentrianmässigt och fruktansvärt trist å utan kärlek o uppskattning alls tillslut.

Ska försöka tänka så som du skriver, det verkar vettigt! *S* Tack för tipsen!

Svar på tråden Svartsjuk å misstänksam